FANDOM

M-LM-R
Спакой, хуткасць і дакладнасць
Спокойствие, скорость и точность
Агляд
Квэстадавец Ангі
Лакацыя Лагер Ангі
Узнагарода +6 да Стральбе, Лук Ангі
Тып Іншы квэст

Спакой, хуткасць і дакладнасць (арыг. Composure, Speed, and Precision) — квэст у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.

Апісанне Edit

Квэст не адзначаецца ў часопісе. Пасля гутаркі з Ангі у яе лагеры (галоўнае, ёй не пагражаць) яна прапануе персанажу патрэнавацца ў стральбе з лука. Для стрэльбы патрэбныя адменныя навучальныя стрэлы, якія можна ўзяць у яе ж. Пасля герою трэба прайсці з ёй да трэнеравальнай пляцоўкі ніжэй яе хаты, устаць на выточную пазіцыю, экіпіяваць навучальныя стрэлы і кожны лук.

Pin-icon НататкаКаля хаты есці паляўнічы лук, але на трэнераванні можна карыстацца і сваім.

Праходжанне Edit

Усяго будзе 4 трэнераванні. Перад кожным трэнераваннем яна правядзе невялікі майстар-клас, паказаўшы і расказаўшы, як трэба выканаць заданне. Пасля праходжання чарговага трэнеравання трэба пагаварыць з ёй для пачатку наступнай. Заданні:

Трэнераванне № 1: Спакой Edit

Для разагравання Ангі прымусіць трапіць у 3 недалёка якія стаяць мішэні. Заданне даволі простае, дасць рады ім нават самы няўмелы лучнік. За кожнае трапленне навык «Стральба» персанажа будзе павялічвацца на адно ачко досведу.

Трэнераванне № 2: Хуткасць Edit

Другое заданне будзе такім жа, як і першае, але толькі вужы на час. То бок герою зноў трэба трапіць у 3 мішэні, але пры гэтым у яго будзе ўсяго 8 сек. Узнагарода за выкананне — +1 да «Стральбы».

Трэнераванне № 3: Дакладнасць Edit

Наступнае практыкаванне ўжо выкліча цяжкасці. Трэба трапіць у самую далёкую мішэнь. За гэта заданне персанаж таксама атрымае +1 да «Стральбы».

Трэнераванне № 4: Вынік Edit

У апошнім выпрабаванні персанажу трэба трапіць ва ўсе чатыры мішэні ўсяго за 10 секундаў. Па завяршэнні гэтага трэнеравання яму ў апошні раз падымуць навык «Стральба», а Ангі ўзнагародзіць яго сваім лукам. Так у выніку можна павялічыць свой навык «Стральба» на 6 пунктаў і атрымаць лук.

Рады Edit

  • Для палёгкі задання можна вывучыць здольнасць «Цвёрдая рука», які запавольвае час, ці скарыстаць крык «Запаволенне часу». Увага! Пакуль вы знаходзіцеся пад дзеяннем крыку «Запаволенне часу» здольнасць «Арліны позірк» не будзе функцыянаваць!
  • Найлепей праходзіць гэты квэст тады, калі ровень навыку «Стральба» персанажа будзе вышэй 80. Праходжанне гэтага квэста істотна паскорыць развіццё дадзенага навыку да 100.
  • Пры стральбе на час Ангі сама раіць прыцэліцца, пакуль яна вядзе адлік часу.
  • Паколькі стрэлы ляцяць па дузе, пры стральбе па самай далёкай мішэні трэба, каб ніжняя частка перакрыжавання прыцэлу датыкалася з верхняй часткай мішэні; сама ж Ангі, здаецца, цаляе ў цэнтр мішэні, і яе стрэлы за 2 метры да мішэні «карэктуюцца».
  • Калі вы па той ці іншай прычыне (прыкладам, уначы ці ў дрэннае надвор'е) не бачыце мішэнь, выкарыстанне на яе загавору «Магічнае святло» дапаможа персанажу трапіць у яе.

Нататкі Edit

  • По меры праходжання квэста Ангі будзе расказваць гісторыю свайго жыцця.