FANDOM

Стайня «Спакойныя коні» (арыг. Horse Whisperer Stables) — страўня у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Коды лакацыі:

AnvilMainEntrance
AnvilHorseWhisperer

Пакуль ты ў Анвіле, мы будзем звяртацца з тваім канём як з ганаровым госцем.
— Клеса

Апісанне Edit

Стайня «Спакойныя коні» — стайня, змесцаваная да поўначы ад Анвіла, побач са сценамі горада. Гэта стайня ўладкавана інакш, чым іншыя, будынак стайні знаходзіцца ўглыбіні двара, адгароджанага для коней. Злева зроблена паветка, пад якой могуць хавацца ў непагадзь жывёлы, поруч з паветкай можна заўважыць пак сена. За коньмі заляцаецца Эрнэст, тутэйшы канюх. Удзень у добрае надвор'е з дарогі поруч з стайняй можна ўбачыць дах фермы Вітмонд. У наваколлі можна часам сустрэць Пінаруса Інвэнцыюса, які палюе на мясцовых звяроў. Крыху вышэй стайні, за валунамі, можна знайсці нечы шкілет і пару костак. Падчас квэста «Праблема з пацукамі» на гэтым самым месцы будуць бегаць некалькі пум.

Поруч з стайняй можна знайсці няшмат карысных раслін і сабраць з іх алхімічныя інгрэдыенты:

Інтэр'ер Edit

Гэта стайня адзіная, дзе можна купіць белага каня, так што калі хапае грошай і ёсць жаданне, то трэба ісці ўсярэдзіну стайні, дзе жыве і працуе яе гаспадыня, Клеса. Можна заўважыць, што тутэйшая стайня выяўна не гаруе, тут нават два паверхі. Усярэдзіне чыста і ўтульна, на падлогах засланы палавікі, на сценах вісяць габелены і карціны з выглядамі Сірадыла. Хата ўсярэдзіне падзелены перагародкамі. На першым паверсе знаходзіцца страўня і спальня, на другім — камора. Зойдучы ўсярэдзіну стайні, адразу трапляеш у страўню, тут у каміне горача гарыць агонь, ля левай сцяны стаіць шафа, на палках якой расстаўлена посуд і ляжаць качаны салаты-латуку, бульба і кавун. Ля правай сцяны стаіць накрыты стол і крама побач. У спальні хоць і стаяць два простыя ложкі, але абедзве двухспальныя. На адной спіць гаспадыня, другую займае канюх. Апроч ложкаў тут ёсць два буфеты, пара камод, куфар і крэсла. На другім паверсе і канец калідора, і пакой выкарыстоўваюцца як месца для захоўвання. Пад канец калідора каштуе скрыню і куфар на ім. У пакоі складзены бочкі, скрыні і яшчэ адзін куфар таксама ўзняты на адзін са скрынь.

Галерэя Edit

  • Дарога
  • Брама Анвіла
  • Белыя коні
  • Паветка для коней
  • Стайня зверху
  • Пінарус Інвэнцыюс выглядае звяроў
  • Стайня ў святле месяцаў
  • Сцены горада ўначы
  • Дах фермы Вітмонд
  • Шкілет за валунамі поруч з стайняй
  • Страўня
  • Клеса спіць
  • Ложак Эрнэста
  • Каморка