FANDOM

Сухапутны дрэўг
ID: 0001FF25
Oblivion Dreugh
LevelIcon 15

Health-icon 320 MagickaIcon 12 StaminaIcon 250

Шкода 30
Душа Вялікая
Сухапутны дрэўг (арыг. Land Dreugh) — істота у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Апісанне Edit

Сухапутны дрэўг — істота, больш прымітыўная фаза развіцця, чым дрэўгі, якіх можна было сустрэць у папярэдняй часткі серыі. Паўсюдна пашыраны ў Сірадыле, але ўсё ж часцей сустракаюцца ў раёне Чорнага лесу. Таксама сухапутныя дрэўгі — адны з магчымых супернікаў на Арэну пасля атрымання звання Вялікага Чэмпіёна.

Пры забойстве ёсць магчымасць запоўніць вялікай камень душ. З цел дрэўгаў можна здабыць алхімічны інгрэдыент — воск дрэўга. Таксама часам можна знайсці каштоўныя камяні і камяні душ.

Тактыка бою Edit

Сухапутныя дрэўгі на пятую частку менш успрымальныя да магіі, чым іншыя істоты, і на траціну менш уразлівыя да звычайнай зброі. Пры спробе наблізіцца могуць атакаваць суперніка сярэднім па сіле разрадам электрычнасці. Тым не менш, яны не ўмеюць плаваць, так што пры атрыманні ладнай шкоды, стаіць знайсці найблізкае возера ці раку і адсапціся там. Атакаваць раіцца здалёку: з дапамогай зачараванага лука ці дыстанцыйных загавораў.

Нататка Edit

  • Дрэўг, выстаўляны супраць Вялікага Чэмпіёна на Арэну, мае іншы ID: 0003D79F. Па ўсіх характарыстыках ён абсалютна ідэнтычны звычайнаму.

Шаблон:Істоты (Oblivion)