FANDOM

UncnownIcon Золата
ID: 0000000F
Септим (Skyrim)
Вага: 0 Цана: 1 Gold Skyrim

UncnownIcon Золата
ID: 0000000F
Обливионский Септим
Вага: 0 Цана: 1 Gold Skyrim

UncnownIcon Золата
ID: GOLD_001
Септим монета (Morrowind)
Вага: 0 Цана: 1 Gold Skyrim

Золата (арыг. Gold) — прадмет у некалькіх гульнях серыі The Elder Scrolls.

Манеты, якія клічуцца персанажамі, найчасцей, проста «залатым» ці «залатымі»,  — унутрыгульнявая валюта ў гульнях серыі The Elder Scrolls. Другая, прастамоўная назва манеты — дрэйк (drake).

Залатыя манеты не маюць вагі ў інвентары, таму гулец можа захоўваць колькі дагодна грошай. Іншыя манеты (прыкладам, дзьвемерскія) у розных гульнях серыі могуць мець вагу, выдатная ад нуля.

Сэптым Edit

Сэптым — асноўная валюта Тамрыэля эпохі дынастыі Сэптымаў.

Реверс септима (Skyrim)
Рэверс сэптыма ў Skyrim
Septim coin
Аверс і рэверс калекцыйнай манеты
Septimcoinyt01
Два сэптыма, арт

На аверсе сэптыма змесцаваны профіль Тайбера Сэптыма і надпіс «The Empire is Law. The Law is Sacred», што перакладаецца як «Імперыя есці закон. Закон святы». На рэверсе змесцаваны знак Акатоша і надпіс, які абвяшчае: «Praise be, Akatosh and all the Divines» — «Хвала Акатошу і ўсім божышчам».

Унікальныя сэптымы Edit

Pin-icon Нататкацікава, што ў The Elder Scrolls IV: Oblivion можна выкінуць з інвентару толькі ўнікальныя манеты.

У The Elder Scrolls V: Skyrim Edit

Апроч асобных манетак у The Elder Scrolls V: Skyrim існуюць таксама і капшукі з манетамі, а пры наяўнасці ўсталяванага дадатку The Elder Scrolls V: Dragonborn у дзвюх лакацыях таксама магчыма знайсці кучы золата. Пры ўзняцці такога кашаля ці кучы золата яны знікаюць, а ў інвентар персанажа дадаецца некаторая колькасць манет.

Назва ID Колькасць манет
Гаманец з манетамі 000D790C 6–23
Гаманец з манетамі 000D8E7F 12–37
Гаманец з манетамі 000D8E80 23–56
Куча золатаDB xx018486, xx018488 80–120

У The Elder Scrolls V: Skyrim сэптым можа стаць адным з «кулінарных інгрэдыентаў» у страве для імператара Ціта Мзса II падчас квэста Цёмнага Братэрства «Смерць Імперыі».

Кансольныя каманды Edit

  • У The Elder Scrolls III: Morrowind player->AddItem "Gold_001" 25 дае 25 сэптымаў (заміж 25 можна ўвесці кожнае значэнне).
Pin-icon Нататкаможна скарыстаць "Gold_100" заміж "Gold_001".

Аднак, не стаіць захапляцца велізарнымі колькасцямі дадаваных грошай, таму што магчымы баг, пры якім значэнне робіцца адмоўным.

Нататкі Edit

  • Копія сэптыма ўваходзіла ў заходні варыянт калекцыйнага выдання The Elder Scrolls IV: Oblivion.