FANDOM

Award Icon bw Таз Пелагія
ID: 0004286C
Таз Пелагия 001
Вага: 1 Цана: 250 Gold Skyrim
Злучаны квэст:
Вар'яцкі розум

Award Icon bw Таз Пелагія
ID: 0006D0F3 / 0006D0F4 [1]
Pelvis of Pelagius 001
Вага: 7 Цана: 25 Gold Skyrim
Злучаны квэст:
Кунсткамера

Таз Пелагія — квэставы прадмет, рознае у некалькіх гульнях серыі The Elder Scrolls.

Апісанне Edit

Гэта квэставы прадмет у афіцыйным дадатку The Elder Scrolls IV: Shivering Isles, а таксама ў арыгінальным The Elder Scrolls V: Skyrim.

Уяўляе сабою тазавую костку дванаццатага імператара Імперыі Сэптымаў, Пелагія III, названага таксама Вар'ятам.

У The Elder Scrolls IV: Shivering Isles Edit

Таз Пелагія (арыг. Pelvis of Pelagius [2]) — у дадатку The Elder Scrolls IV: Shivering Isles з'яўляецца «дзівоцтвам», якое трэба прынесці Уне Арміне па квэсту «Кунсткамера». Знаходзіцца ў вітрыне, у Якія стогнуць Палацах, куды пратаганіст трапляе падчас выканання галоўнага квэста дадаткі.

У The Elder Scrolls V: Skyrim Edit

Таз Пелагія (арыг. Pelagius' Hip Bone [2]) — у квэсце Прынца Даэдра Шеагарата «Вар'яцкі розум» герой атрымвае гэты прадмет ад Дэрвеніна. Ён патрэбен для таго, каб галоўны герой смог апынуцца ўсярэдзіне розуму нябожчыка імператара. У інвентары знаходзіцца ў падзеле «Рознае». Па сканчэнню задання гэты прадмет перастае быць квэставым і яго можна прадаць ці захаваць для калекцыі.

Нататкі Edit

  1. ID прадмета розныя і залежаць ад таго, ці знаходзіцца прадмет у інвентары ці вужы здадзены па ходзе квэста.
  2. 2,0 2,1 Арыгінальныя назвы ў кожнай з гульняў серыі розныя.