FANDOM

Умог гра-Марад
Ref ID: 00007A8F Base ID: 0002B528
Умог гра-Марад 2
WomanIcon
Базавая інфармацыя
Ровень 15
Здароўе 123
Мана 120
Запас сіл 271
Раса Орк
Фракцыя Імперскі горад
Лакацыя Імперскі горад, Храмавы раён, хата Граман гро-Марада
Умог гра-Марад (арыг. Umog gra-Marad) — персанаж у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Многія оркі служаць прыватнымі ахоўнікамі. Праца вартавога нудотна. Звычайна ўсе кажуць: „Пра-ох, там орк, страшна“. Усё робіцца яшчэ прасцей
— Умог гра-Марад

Біяграфія Edit

Умог гра-Марадарчіха, якая жыве ў адным з хат Храмавага раёна Імперскага горада разам са сваім мужам Граманам гро-Марадам. Па начах працуе ахоўніцай у асабняку Умбакана у раёне Талас Плаза. Яе можна падкупіць, даўшы ёй сто залатых манет, і тады яна пакіне свой пост і адправіцца «прамачыць горла» у гатэль «Тайбер Сэптым».

Інвентар Edit

Умог носіць кальчугавыя даспехі: кірасу, паножы, пальчаткі і боты, а спіць у карычневай кашулі і светла-карычневай спадніцы. Узброена кароткім мячом вуглёў. Пры сабе мае ключ ад хаты Граман гро-Марада і невялікая колькасць залатых манет.

Нататкі Edit

  • Калі спытаць яе пра Умбакана, яна будзе выхваляцца сваімі здольнасцямі ў якасці ахоўніка: «Я прыглядаю за яго хатай. Набіты дабром, ты ведаеш пра гэта? Але ніводзін брудны злодзей не пракрадзецца туды, пакуль я на дзяжурстве». Але, нягледзячы на гэта, калі прапанаваць ёй сто залатых на выпіўку ў якасці хабару, яна з радасцю прыме іх і пакіне свой пост са словамі: «Ты сапраўдны сябар працоўнага люду, ты ведаеш гэта? Магчыма, мы яшчэ ўбачымся там адвячоркам і вып'ем за тваю шчодрасць». Калі Умбакана забіты, пры досыць дружалюбным дачыненні да герою яна скажа: «Ведаеш, часам падчас начной змены мне хочацца прамачыць горла. І я адлучваюся ў «Тайбер Сэптым», каб прапусціць шкляначку».
  • Магчыма, Умог нават не падазрае пра тое, што апроч мужа ў яе есці яшчэ і прыхільнік у твары Узул гро-Грулама, які пазначае ў жаніхі да данмерке Міўрыне Арана, але ўпотай марыць знайсці сабе дзяўчыну, падобную на Умог: «У гэтым горадзе цяжка сустрэць дзяўчыну-орка, падобную Умог гра-Марад. Разумная, моцная, працавітая. І прыгожая. Па-мойму, мае намеры ясныя».

Галерэя Edit

  • Умог гра-Марад у поўны ўзрост у адзенні
  • Умог гра-Марад у поўны ўзрост у брані