FANDOM

ON-mapicon-Подземелье Форт Грынвол
Форт Гринвол
Мапа
Ёсць выява мапы мясцовасці з гэтай лакацыяй?
Тады, калі ласка, загрузіце яе!
Акруга Скайрым
рэгіён Рыфт
Істоты Бандыт, воўк
Квэсты Піць, піць і весяліцца, Дзюры лёду і полымя

Форт Грынвол (арыг. Fort Greenwall) — маленькае падзямелле у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Маленькія падзямеллі».

Форт Грынвол быў пабудаваны для аховы дарогі паміж гарадамі Рыфтен і Віндхельм. Падчас нядаўняга ўварвання ён быў разрабаваны акавірскім войскам, так што Эбанхарцкаму Пакту яшчэ давядзецца аднавіць яго і ўкамплектаваць гарнізонам
— Загрузны экран

Апісанне Edit

Форт Грынвол — форт, змесцаваны на паўночным усходзе рэгіёна Рыфт, Скайрым. Далезці да яго можна, калі рухацца на паўночны ўсход ад Рыфтэна. Нягледзячы на тое, што гэта лакацыя з'яўляецца фортам, на карце яна адзначана адмысловым значком.

Гэта буйны вайсковы форт, што стаіць на дарозе паміж Віндхельмам і Рыфтэнам на поўнач ад апошняга, што рэзка павялічвае яго стратэгічнае значэнне. У час уварванні акавірцаў у Другой эры быў разрабаваны, пазней адноўлены ўтвораным пасля правалу акавірскага ўварванні Эбанхарцкім Пактам. У 2Э 582 годзе кантроль над фортам перайшоў да хеўры бандытаў, што прывяло да страты Пактам свайго аванпоста ў паўночна-ўсходнім Рыфце. Пасля нападу на Каменяпадны праход сітуацыя апынулася крытычнай. Якія занялі форт бандыты пачалі рабаваць караваны. Сярод здабычы трапілася партыя магічнага віна, якое разбойнікі з задавальненнем і без пачуцця меры пачалі ўжываць.

У двары крэпасці раскіданы намёты новых уладальнікаў, а іх невялікія групы ахоўваюць тэрыторыю. Масіўныя дзверы вядуць у першую квадратную залу, дзе змесцавана падабенства дарожнага свяцілішча, каля якога пратаганіст будзе адраджацца ў выпадку смерці. Насупраць уваходу ў гэту залу знаходзяцца дзверы, якую адкрыць можна толькі з процілеглага боку. Паўночней знаходзіцца вялікая прастакутная зала, у якой стаіць бочачка з магічным віном. З памяшкання два шляхі: на захад і на ўсход. Першы, некалькі разоў які выгінаецца і які ахоўваецца дзвюма групамі бандытаў, злучаны з сярэдніх памераў залом у паўночнай частцы падзямелля, пры пракладцы якога будаўнікі форта натыкнуліся на пячору, дзе захаваліся фалмерскія руіны. Іх пратаганіст бачыць толькі здалёку, бо наблізіцца да іх немагчыма.

З гэтай залы на ўсход, а потым на поўдзень вядзе шырокі калідор, у якім знаходзяцца двое бандытаў. Калідор злучаны з шырокай і доўгай двухузроўневай залай, праз ніжні ярус якой перакінуты які абваліўся мост. У правале знаходзіцца нябесны аскепак. З гэтай залы вядуць два калідоры: адзін з ніжняга роўня, а другі з верхняга, які злучаецца з буйнай паўднёва-ўсходняй залай. У ім знаходзіцца лідар банды — норд па імі Угугрэк Змрочны. З гэтага памяшкання можна трапіць у першую залу.

Планы Edit

Форт Грынвол
Форт Гринвол (план)

Квэсты Edit

Пабочныя квэсты Edit

Ордэн Псіджыкаў Edit

  • «Дзюры лёду і полымя» — запячатаць часовыя дзюры, што адкрыліся ў землях Скайрыма і Морраўінда.

Гл. таксама Edit

Дасягненні Edit

Існуе дасягненне, злучанае з гэтай лакацыяй:

Абразок Дасягненне Ачкі Апісанне
Иконка достижения (основное открытие) Даследнік форта Грынвол 10 Даследаваць і ачысціць форт Грынвол

Галерэя Edit