FANDOM

HouseIcon Халупа шамана
Хижина шамана - изображение
Мапа
Хижина шамана - карта
Планы

Хижина шамана - план Халупа шамана

рэгіён Салстхейм
Зоны Халупа шамана
Квэсты Шлях веды
Халупа шамана (арыг. Shaman's Hut) — будынак у дадатку The Elder Scrolls V: Dragonborn.
  • Код лакацыі:

DLC2SVShamansHutInterior

Апісанне Edit

Халупа шамана — невялікая хата, змесцаваны на ўскраіне селішчы скаалаў на Салстхейме. З'яўляецца жыллём шамана скаалаў Сторна Горнага Вандроўніка і яго дочкі Фрэі.

Гэта пабудова стаіць ледзь убаку ад астатніх з-за адменнага становішча шамана, але падыходы з задняга боку ўсё ж ніяк не абаронены. Насупраць халупы мясцуецца гандлёвы пляц гэтай невялікай вёсачкі, справа — Вялікая зала, а злева хата мясцовага каваля.

Інтэр'ер Edit

Усярэдзіне хата выглядае даволі ўтульна. Унутранае ўбранне гэтай пабудовы практычна нічым не вылучаецца. Толькі самаробная лабараторыя зачароўніка уносіць некаторую крыху арыгінальнасці сярод астатняй недарагой мэблі і прадметаў ужытку. Ледзь правей цэнтра галоўнай залы ў адкрытым каміне палае агонь. Злева ад уваходу мясцуецца абедны стол, а справа — невялікі склад у закутку, дзе захоўваецца правіянт і некаторыя рэчы. Апроч цэнтральнага памяшкання, у будынку мясцуюцца яшчэ два пакоі: асабісты пакой шамана і невялікія пакоі з парай ложкаў. Апроч таго, у хаце годзе і іншай мэблі, патрэбнай для камфортнага жыцця.

Трэба заўважыць, што хата такога важнага чальца племя выглядае даволі бедна. Тут знаходзіцца няшмат ежы, напояў і вяленых харчоў.

Персанажы Edit

Жыхары хаты
Сторн Горны Вандроўнік [1]
Фрэя [2]
  1. З'яўляецца пасля завяршэння квэста «Храм Мірака» і гіне падчас квэста «Садоўнік людзей».
  2. Патэнцыйны кампаньён пасля завяршэння квэста «Лёс скаалаў»

Прадметы Edit

Квэсты Edit

Галерэя Edit

  • Выгляд з боку ўваходу ў Вялікую залу
  • Галоўная зала
  • Абедны стол
  • Пакой зачароўніка
  • Пакоі