The Elder Scrolls Wiki
Advertisement
Харквір Мядзведжая Лапа
Ref ID: ГЛ. АРТЫКУЛ Base ID: ГЛ. АРТЫКУЛ
Хорквир Медвежья Лапа.png
ManIcon.png
Базавая інфармацыя
Раса Норд
Фракцыя Манія, Дэменцыя, Спліт
Лакацыя Спліт
Квэст Вялікі падзел
Харквір Мядзведжая Лапа (арыг. Horkvir Bear-Arm) — персанаж у дадатку The Elder Scrolls IV: Shivering Isles.

Апісанне[]

Воляю нейкага «звар'яцелага чараўніка» са сваёй «вар'яцкай тэорыяй», жыхары Спліта спазналі ўсю дваістасць Выспаў і іх Прынца, быўшы падзеленымі на процілегласці. У немагчымасці забіць гэтак ненавісных двайнікоў, бо істу яны адно і падобнае дзея скончыцца Узгоркам Самагубстваў, пакутуюць яны што ні дзень. Адным з такіх «жыхароў-пакутнікаў» з'яўляецца і хтосьці Харквір Мядзведжая Лапа.

Манія[]

Я б змог зрабіць значна больш, калі б у горадзе не было б майго двайніка-лайдака.
— Харквір Мядзведжая Лапа

Хорквир Медвежья Лапа (Мания).png

Працавіты Харквір працуе са світанку да світанку, толькі пад канец дня перапыняючыся на ежу і сон. Да свайго двайніка сілкуе не самыя цёплыя пачуцці, што ўзаемна, лічачы яго ленаватай бескарыснай нікчэмнасцю.

Прапануе перабіць усіх «дэментных».

Дэменцыя[]

Мой двайнік увесь час нешта робіць. Адзін выгляд яго сагнутай спіны адымае ў мяне ўсю энергію. Гэта павінна спыніцца.
— Харквір Мядзведжая Лапа

Хорквир Медвежья Лапа (Деменция).png

Гультай, якіх не адшукаць, Харквір праводзіць увесь дзень, разваліўшыся на крэсле ля сваёй хаты. Здаецца, што нават ежу апошні прымае з нехаццю. Ненавідзіць свайго працавітага двайніка. Адзначае, што калі б не Ўзгорак Самагубстваў ды поўная нябытнасць сіл, з найвялікшым задавальненнем бы забіў яго.

Прапануе перабіць усіх «маньякаў».

Характарыстыкі[]

RefID BaseID Ровень Здароўе/трываласць Магія
Харквір з Маніі 0001656A 0001558F 10 132 87
Харквір з Дэменцыі 00017646 00016569
Advertisement