FANDOM

Дом Дула гро-Шага (арыг. Dul gro-Shug's House) — будынак у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Коды лакацыі:

ICElvenGardensDulgroShugsHouse
ICElvenGardensDulgroShugsHouseBasement
ICElvenGardensDulgroShugsHouseUpstairs

Апісанне Edit

Хата Дула гро-Шага знаходзіцца ў Эльфійскіх садах Імперскага горада, побач з хатай Адрыяна Дэканыюса. У хаце жыве орк Дул гро-Шуг, ён ідзе з хаты ў пяць вечара і вяртаецца дахаты ў адзінаццаць, нанач і на час сваёй нябытнасці ён замыкае уваходныя дзверы. Орк з'яўляецца настаўнікам лёгкіх даспехаў (да роўня вучань) і пры наяўнасці грошай і жадання можа навучыць гэтаму навыку. У хаце ёсць асабістыя пакоі і склеп, але дзверы ў іх таксама замкнёны.

Хата Дула гро-Шага Edit

У хаце чыста і светла, на падлогах пасланы дываны, на сценах вісяць габелены і карціна з краявідам Сірадыла. Справа ад уваходу ля сцяны стаіць стойка з віном, паблізу ёсць абедны стол, да яго падсунуты крамы. На стале расстаўлена посуд і ляжыць ежа: качан салаты-латуку, пара моркваў, дзве бульбіны, кавалачак сыру і яблык. Пад сталом качаецца ягадка суніцы. Крыху далей ёсць буфет. Злева ля сцяны каштуюць крамы, крэслы і пісьмовы стол. Каля ўсходаў на стале ёсць куфар. У нішы каля дзвярэй, што вядуць у склеп, ёсць яшчэ адзін стол, некалькі мяшкоў і шафа з посудам і паперамі. На стале на талерцы ляжыць кавалак аленіны.

Асабістыя пакоі Дула гро-Шага Edit

Як і ўнізе, у асабістых пакоях на падлозе засланы палавікі, а на сценах вісяць габелены і карціна з краявідам Сірадыла. Насупраць уваходу стаіць стол, каля яго ёсць крамы і крэсла. На стале расстаўлены посуд і тры бутэлькі рэдкага віна: дзве бутэлькі віны братоў Сурылі 399 гады і бутэлька віны Тамікі 415 гады. У якасці заедку на талерцы ляжаць два кавалачкі сыру. У куце на палку стаіць посуд і дзве бутэлькі віна. Бліжэй да сярэдзіны сцяны ёсць стойка з віном і буфет. Ля сярэдзіны правай сцяны пастаўлены ложак, засланы светлай посцілкай, каля яе падножжа на лавачцы ёсць куфар. Націкаваўшыся, пад гэтай лавачкай можна знайсці скрыначку з каштоўнасцямі. Злева ад ложка стаіць камода, на ім ёсць дзве бурбалкі з ядамі. Справа ад ложка ў нішы ёсць пісьмовы стол.

Склеп Дула гро-Шага Edit

На пляцоўцы каля ўсходаў каштуе шафу з посудам і крама. У самым склепе падлогі засланы пыльнымі палавікамі. Ля правай сцяны стаяць бочкі, скрыня і куфар. У блізкім левым куце ёсць бочачка з выпіўкай і стойка з бутэлькамі віна. Паміж калон ёсць бочкі і скрыня, на якой ляжыць кавун. Ля левай сцяны пастаўлена яшчэ адна шафа з посудам, у далёкім куце ёсць яшчэ некалькі бочак з выпадковым змесцівам.

Галерэя Edit

  • Гаспадар ля абеднага стала
  • Куфар пад карцінай
  • Каля дзвярэй у склеп
  • Рэдкае віно на стале
  • Камода і ложак
  • Пісьмовы стол у нішы
  • Шафа з посудам
  • У склепе
  • Бочачка і стойка з віном
  • Бочкі