FANDOM

Хата Мары Алуэтт
Дом Мари Алуэтт
Мапа
Дом Мари Алуэтт. Карта
Планы

Дом Мари Алуэтт. План Хата Мары Алуэтт

рэгіён Чорны лес
Зоны Хата Мары Алуэтт
Квэсты Укараненне
Хата Мары Алуэтт (арыг. Marie Alouette's House) — будынак у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Код лакацыі:

WatersEdgeMarieAlouettesHouse

Апісанне Edit

Хата Мары Алуэтт — гэта хата ў Селішчы-ў-Воды, які стаіць паўднёвей усіх. Злева ад уваходу ёсць маленькі гарод, каля правай сцяны расце малады зялёны куст.

Хоць Мары Алуэтт у хаце жыве адна, але аднаспальных ложкаў тут адразу тры. Усё каштуюць у паўночнай палове хаты, кожная накрыта простай шэрай посцілкай. Адразу каля ўваходу ёсць пара скрынь. У хаце адзін агмень, у ім горача гарыць агонь. Паўднёвая палова хаты – гэта і страўня, і камора. На чыста вымеценым палавіку ёсць круглы стол і крэсла побач, на стале няшмат посуду і ежы. Далёкі кут адвядзе пад камору, там стаяць бочкі і мяшкі. Каля агменю ёсць яшчэ мяшкі, адзін стаіць над агменем на палку. На падлозе разасланы авальны палавік, крыху далей у кутах ёсць буфет і бочка.

Падчас квэста «Укараненне» Мары загіне і хату спусцее. Тым не менш, толькі ў мяшках з-пад зерня можна будзе нешта захоўваць, усе астатнія кантэйнеры па-ранейшаму будуць аднаўляць сваё змесціва і ложкі гэтак жа будуць пазначаны як чужыя.

Квэсты Edit

Легенда планаў лакацыі (гл. інфабокс) Edit

  • — асноўны скарб

Галерэя Edit

  • Спальны кут хаты
  • Накрыты стол
  • Агмень