FANDOM

Хата Пеннуса Маллыюса (арыг. Pennus Mallius' House) — будынак у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Коды лакацыі:

ICTempleDistrictPennusMalliusHouse
ICTempleDistrictPennusMalliusBasement
ICTempleDistrictPennusMalliusHouseUpstairs

Апісанне Edit

Хата Пеннуса Маллыюса знаходзіцца ў Храмавым раёне Імперскага горада, непадалёк ад брамы, вядоўцаў на Талас Плаза. У хаце жыве імперац Пеннус Маллыюс, на час сваёй нябытнасці ён замыкае уваходныя дзверы, таксама як і нанач. У хаце ёсць асабістыя пакоі і склеп, але дзверы ў гэтыя памяшканні таксама замкнёны.

Хата Пеннуса Маллыюса Edit

У хаце чыста і светла, падлогі засланы дыванамі, на сценах вісяць габелены. Справа ад уваходу стаіць куфар, на ім ёсць мяшок. Справа ёсць нізкі сталок, каля яго стаяць два крэслы і крама. Бліжэй да далёкага правага кута ёсць абедны стол, па абодва бакі ад яго пастаўлены крамы. На гэтым стале расстаўлены посуд і бутэлька таннага віна. У самым куце ёсць буфет, кавун на крысо і шафу, на палках якой ляжыць ежа: тры памідора, пара катахоў кукурузы, кавалак аленіны, гарбуз і дзве бульбіны. Непадалёк на краме і пад ёй стаіць мноства бутэлек з віном. Каля ўсходаў стаіць камода з адзеннем, на ім ёсць пара срэбных графінаў.

Асабістыя пакоі Пеннуса Маллыюса Edit

У асабістых пакоях, як і ўнізе, падлогі засланы дыванамі, а на сценах вісяць габелены і карціна з пейзажам Сірадыла. У блізкім правым куце ёсць мальберт з чыстым палатном, яшчэ два палотны прыхінуты да сцяны. Побач стаіць сталок, на ім расстаўлены шклянкі з пэндзлямі і ляжыць палітра. Ледзь правей на палках нізкай шафы можна заўважыць яшчэ пару шклянак з пэндзлямі і няшмат посуду. Ля левай сцяны ёсць пара стоек з віном, бліжэй да кута стаіць сталок, каля яго ёсць пара крэслаў і крама. На сталку расстаўлена тры бутэлькі піва і ляжыць няшмат ежы: пара кавалачкаў сыру і бохан хлеба. Яшчэ побач са сталком на падлозе можна заўважыць куфар. Бліжэй да дзвярэй пастаўлены шырокі ложак, засланы карычневай посцілкай. Ля яе падножжа на нізкай краме ёсць куфар. У невялікай нішы ёсць пара бочак і пісьмовы стол, да яго пасунута крэсла.

Склеп Пеннуса Маллыюса Edit

На пляцоўцы ля ўсходаў ёсць стойка з віном. Падлогі ў склепе засланы абрынданымі палавікамі. Справа стаіць яшчэ адна стойка з віном і бачка з выпадковым змесцівам. Злева можна заўважыць трэцюю стойку з віном, два куфры і шафа з посудам.

Галерэя Edit

  • Каля ўваходу
  • Абедны стол
  • Каля ўсходаў
  • Чыстыя палотны
  • Запасы віна
  • Ложак Пеннуса
  • Стойка з віном на пляцоўцы
  • Брудныя палавікі
  • І зноў віно