FANDOM

Хата наглядніка фермы (арыг. Farm Overseer's House) — будынак у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Коды лакацыі:

BlackreachZcell08
POIBlackreach05

Апісанне Edit

Хата Edit

Невялікая хата, у якой некалі жыў нагляднік фермы, змесцаванай на паўднёвым захадзе Чорнай Мяжы, паміж Ціхім горадам і вежай Мзарк. Дах і сцены дома даўно прадзіравіліся, і зараз праз іх прабіваюцца карані вялікіх святлівых грыбоў, што аблюбавалі хату. На сценах усярэдзіне хаты выраслі святлівыя грыбы паменш. Куты завалены адломкамі сцен і столі. Хата асвятляецца круглымі плоскімі свяцільнямі, адзін з якіх усталяваны над дзвярамі, а ўторай — на процілеглай ад дзвярэй сцяне. Тут і там па падлозе раскіданы косткі: мабыць, гэта і ёсць рэшткі таго самага наглядніка.

Хата складаецца з аднаго-адзінюткага пакоя. У заходняй частцы дома змесцаваны двухспальны каменны ложак. Сцяна над ложкам была ўпрыгожана дзьвемерскім банарам, ад якога застаўся толькі жаласны ўрывак. Дыван таксама ладна сцёрся. Поруч з ложкам на падлозе стаіць паўкруглы дзьвемерскі куфар, замкнёны на замак роўня «Адэпт», да сцяны прымацаваны куфар паменш, таксама замкнёны, але прасцей, усяго толькі на ровень «Навік». У кутку стаіць невялікі металічны стэлаж, на якім захоўваюцца чалавечы чэрап, дзвемерская металічная адліўка, дзьвемерскі гіраскоп і ўзроўневы яд.

Ва ўсходняй частцы дома ўладкаваны агмень, што цяпер, натуральна, патух. Поруч з агменем на невялікай паліцы ляжаць дзвемерская посуд і адзін кавалак дзьвемерскага металалому. Ля паўночнай сцяны стаіць каменны стол з двума крэсламі. На стале, апроч талерак, святлівага грыба ды пары хвастоў злопацука, ляжыць фалмерскі лук. На падлозе качаюцца стрэлы, таксама фалмерскія, вялікая дэкаратыўная дзвемерская бэлька, гнуты дзьвемерскі металалом і дзвемерская шасцярня. Над сталом у сцяне ўладкавана металічная паліца, на якой знаходзяцца пара бурбалак з узроўневымі зеллямі (адно аднаўляе здароўе, іншае — магію), дзвемерская патэльня і малы дзьвемерскі рычаг.

Ферма Edit

Хата стаіць наўпроста поруч з фермай, для абслугоўвання якой ён і быў, уласна, пабудаваны. Якія расліны гадавалі на гэтай ферме дзьвемеры, невядома: гэта інфармацыя даўно згублена. Цяпер на ферме выразна прасочваюцца рэшткі чатырох градак, на якіх у наш час растуць некаторыя выгляды грыбоў, звычайных для Скайрыма: чатыры кусткі бялянкі, па тры кусткі д'ябальскага грыба і крывавага вянка, па два — мухамора і лютага грыба і адзін кусток гнілаты Наміры. Кампанію ім складаюць два велізарныя святлівыя грыбы, выраслых непадалёк.

Апроч хаты наглядніка, на ферме былі пабудаваны яшчэ два будынкі, але сёння яны ўяўляюць сабою жаласныя руіны, ва ўнутраныя памяшканні якіх трапіць ужо немагчыма. Якую функцыю яны выконвалі, таксама невядома. Магчыма, тут жылі іншыя працаўнікі фермы, а магчыма, гэтыя будынкі насілі чыста тэхнічны характар.

Проста над градкамі ўсталявана адмысловая арашальная сістэма. Дагэтуль з труб паволі працякае вада. Але, ізноў жа, не вынята, што тысячы гадоў таму трубы выкарыстоўваліся зусім іншай выявай, а вада, што крапае з іх сёння, — усяго толькі кандэнсат.

Знаходкі Edit

Галерэя Edit

  • Ложак
  • Працоўны стол і кухня
  • Грыбныя градкі
  • Арашальная сістэма
  • Агульны выгляд на ферму