FANDOM

Хата на продаж
Дом на продажу Бравил
Мапа
Дом на продажу Бравил. Карта
Планы

Дом на продажу Бравил. План Хата на продаж

Зоны Хата на продаж
Квэсты Купля дома ў Бравіле
Хата на продаж (арыг. House for Sale) — будынак у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Код лакацыі:

BravilHouseforSale

Апісанне Edit

Хата на продаж знаходзіцца ў Бравіле, поруч з крамай «Парадокс лучніка». Гэту нерухомасць можа купіць герой у графа Рэгулуса Церенцыюса у замку гарады за 4000 залатых. На плоскім даху гэтай хаты пабудавана халупа, прыналежная Люсіяне Галену. Ззаду хаты ля краю канала расце корань Нірна. Стаіць тачка са скрыняй, а за кавалкам плоціка квітнее кусток наперстаўкі.

Хата на продаж Edit

Але купіўшы хату, герой атрымае толькі голыя сцены. З мэблі непадалёк ад каміна будзе стаяць стол, а ў спальні — шырокі ложак, засланы шэрай грубай посцілкай. Пры наяўнасці сродкаў стаіць адправіцца ў краму «Сумленная ўгода» і купіць у Нілавэн становішча. Пасля куплі патрэбнага падлогі ў хатцы будуць засланы палавікамі, а на сценах з'явяцца габелены і карціны з пейзажамі Сірадыла. У маленечкай каморцы, схаванай за дзвярамі з'явіцца куфар, у пярэднім пакоі паставяць пустую стойку для віны і на сцяне замацуюць паліцу. У страўні да стала паставяць два крэслы, а на самым стале расставяць посуд. Злева ля сцяны будуць стаяць дзве камоды для адзенні і куфар, яшчэ адно крэсла і пустая стойка для зброі. Паставяць яшчэ адну пустую стойку для віна. Справа апынецца буфет для ежы, стол і дзве шафы з пустымі палкамі. Толькі ў спальні амаль нічога не зменіцца, толькі на сцяну павесяць карціну.

Квэсты Edit

Галерэя Edit

  • Позади дома
  • Пустая прихожая
  • Стол
  • Спальня
  • Мебель в прихожей
  • Накрытый стол
  • Пока пустые полки