FANDOM

Хата на продаж
Дом на продажу Чейдинхол
Мапа
Дом на продажу Чейдинхол. Карта
Планы

Дом на продажу Чейдинхол. План Хата на продаж

Зоны Хата на продаж
Квэсты Купля дома ў Чэйдзінхоле
Хата на продаж (арыг. House for Sale) — будынак у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.
  • Код лакацыі:

CheydinhalHouseForSale

Апісанне Edit

Хата на продаж знаходзіцца на паўднёвым захадзе Чэйдзінхола, побач з Гільдыяй чараўнікоў і Вярбовым берагам. Гэта хата герой можа купіць за 15000 залатых у графа Андэла Індарыса. У выточным выглядзе ў хаце будуць толькі голыя сцены і падлога, а з мэблі будзе стаяць толькі круглы стол непадалёк ад каміна і просты вялікі ложак на другім паверсе, засланы грубай шэрай посцілкай. Пры дастатковай наяўнасці грашовых сродкаў пасля куплі дома каштуе пайсці ў краму «Тавары Борбы» і купіць у Борбы гра-Узгаш становішча.

Пасля куплі ўсіх абнаўленняў у хаце на падлогах будуць разасланы дываны, а на сценах з'явяцца габелены і карціны з пейзажамі Сірадыла. Поруч з камінам паставяць два крэслы, сталок і шафа з посудам. У нішы будзе стаяць пісьмовы стол з крэслам. Каля ўсходаў паставяць стол з крэсламі, на стале будзе няшмат посуду. На другім паверсе ў нішы з'явяцца скрыні, бочкі і два куфры. З процілеглага боку з'явяцца два буфеты для ежы і стол, на якім будзе ляжаць пара талерак і бохан хлеба. Крыху далей паставяць дзве высокія шафы з посудам і краму. У спальні з'явіцца дзве камоды для адзенні, буфет, крэсла і шафа з пустымі палкамі. Ложак будзе заменены на дарагую, засланую чырвона-залатой посцілкай. Ля сцяны поруч з уваходам у спальню будзе стаяць невялікі квадратны сталок з расстаўленым на ім посудам, а насупраць сталка можна будзе выявіць куфар для захоўвання рэчаў.

Квэсты Edit

Галерэя Edit

  • Выгляд на хату
  • Стол
  • Пустая хата
  • Просты ложак
  • Мэбля ля каміна
  • Стол з крэсламі
  • Скрыні, бочкі і куфры
  • Два буфеты
  • Шафы з посудам
  • Камода і буфет
  • Дарагі ложак