FANDOM

ON-mapicon-Здание Хата святароў храма
Здание в Храмовом районе 7
Мапа
Ёсць выява мапы мясцовасці з гэтай лакацыяй?
Тады, калі ласка, загрузіце яе!
Акруга Сірадыл
рэгіён Сірадыл
Бацькоўская лакацыя Імперскі горад
Персанажы Цмок Клінкоў
Квэсты Крывацёчны храм

Хата святароў храма (арыг. Temple Rectory) — будынак у гульні The Elder Scrolls Online.

Elements-icon Абагульняльны артыкул:  «Лакацыі (Imperial City)».

Апісанне Edit

Хата святароў храма — будынак, змесцаванае ў паўднёва-ўсходняй часткі Храмавага раёна Імперскага горада, што ў рэгіёне Сірадыл, аднайменнай правінцыі. Далезці да яго можна, калі рухацца на ўсход ад выйсця з Імперскай каналізацыі. Таксама можна скарыстацца выйсцямі ў Храмавы раён з баз альянсаў.

У мінулым гэта двухпавярховы будынак, прыбудаваны да вонкавай сцяны Імперскага горада, служыў хатай для святароў галоўнага храма сталіцы Сірадыла. Цяпер яно закінута і служыць сховішчам для Цмока Клінкоў, якую можна знайсці на першым паверсе ва ўсходаў наверх. Будынак з'яўляецца бяспечнай зонай, таму напад з боку салдатаў альянсу-суперніка тут немагчыма. Злева ад уваходу стаіць абедны стол, поруч з якім ля сцяны змесцаваны стэлаж з бочкамі. Справа ляжыць куча будаўнічага смецця, поруч з якім стаяць невялікі сталок і два крэслы. Прастора пад усходамі адгароджана драўлянымі шырмамі і хавае ў сабе невялікую кухню, сумешчаную са спальняй і складам. На другім паверсе ўздоўж сцен стаяць вітрыны, кніжныя паліцы і раскошны двухспальны ложак. Адгэтуль таксама можна выйсці на балкон будынка.

Квэсты Edit

Пышны план Edit

Галерэя Edit