FANDOM

LetterIcon Хуліганства на званам абедзе!
ID: 00098689
Книга (Oblivion) 4
Вага: 0.1 Цана: 0 Gold Skyrim
Хуліганства на званам абедзе! (арыг. Pranks Spoils Society Gathering!) — запіска у гульні The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Тэкст Edit

АДМЫСЛОВЫ ВЫПУСК!

ХУЛІГАНСТВА НА ЗВАНАМ АБЕДЗЕ!

Графіня Аллесія Кара славіцца сваёй прыгажосцю, розумам і пачцівасцю. Увесь Сірадыл ведае яе ў твар. На жаль, дзякуючы аднаму перакручанаму жарту, абслуга замка зараз ведае яе не толькі ў твар.

Падчас прошанага абеду, на якім былі блізкія сябры графіні, невядомы хуліган прывёў у дзеянне загавор, што падзейнічаў на ўсіх прысутнічалых. Хоць загавор не прычыніў фізічнай шкоды, наступствы яго дзеяння вельмі ўражальныя. Графіня і ўсе госці апынуліся… у чым маці нарадзіла.

Мусібыць, загавор пазбавіў усіх прысутнічалых іх рэчаў, у тым ліку адзенні. Крыніцы паведамляюць, што напалоханыя госці паводзілі сябе спакойна і выконвалі ўсе правілы прыстойнасці.

«Усё паводзілі сябе як лэдзі і джэнтльмены, — сказаў адзін са слугаў, які папрасіў не зваць яго імя. — Не думаю, што нехта спрабаваў паглядзець на нечыя прычындалы».

Што ж дакранаецца асобе жартаўніка, то варта замка захоўвае маўчанне. Адны крыніцы паведамляюць, што хуліган быў затрыманы; іншыя — што яму атрымалася бегчы незаўважаным. Адзін сведка нават сцвярджае, што сам хуліган пацярпеў ад свайго загавору і бег, калі сцяміў, што таксама страціў адзенне.

Як бы там ні было, пасля гэтага выпадку вартавога была прыведзена ў поўную баявую гатовасць. Ці на момант адпраўлення нумара ў друк застаецца невядома, плануе графіня Кара ўладкоўваць званыя абеды ў найблізкай будучыні.