CaveIcon.png
Чысты ручай
Чистый ручей.png
Мапа
Chistyi ruchey map.jpg
Планы

Purewater Run plan.jpg

Рэгіён Мяжа
Істоты Рыба-забойца
Рудныя жылы
1 Ртутных жыл

Чысты ручай (арыг. Purewater Run) — пячора у гульні The Elder Scrolls V: Skyrim.

  • Коды лакацыі:

PurewaterRun01
PurewaterRunExterior

Warning-icon.png Важна: НЕ блытайце з пячорай Чысты Ручай!

Апісанне[edit | edit source]

Знаходзіцца на паўднёвым усходзе ад Маркарта, ці на паўночным захадзе ад оркскай крэпасці Прадуха-Ял у валоданні Мяжа.

Вельмі маленькая пячора, практычна цалкам запоўненая дробнай вадой. Недалёка ад уваходу расце 2 кораня Нірна і выйсце ртутнай руды. Ва ўсходняй частцы пячоры ёсць глыбокі басейн прыроднага паходжання, часткова ўтоены вадаспадам. На дне басейна ляжыць велізарная галава дзьвемерскай статуі і два дзьвемерскіх куфра, у адным з якіх ляжыць рэдкая кніга «Сэрца Чэрыма» (падручнік навыку «Кавальскае справа»). Наўпроста над куфрамі ёсць невялікая паветраная кішэнь. Галава статуі і сцены басейна аблеплены ікрой рыбы-забойцы. Таксама ў вадзе можна знайсці некалькі выглядаў рыб, у тым ліку і рыб-забойцаў.

Прадметы[edit | edit source]

Багі[edit | edit source]

  • Немагчыма ўзаемадзейнічаць з адным з кантэйнераў, што змяшчаюць ікру рыбы-забойцы (змесцаваны на галаве дзьвемерскай статуі).
  • Калі кампаньён галоўнага героя саскочыць у басейн, то выбрацца ўжо не зможа. Пераход паміж лакацыямі не дапамагае.
    • Развязак : папрасіць кампаньёна пачакаць знадворку пячоры.

Галерэя[edit | edit source]