FANDOM

Якін (арыг. Yakin) — пячора у гульні The Elder Scrolls III: Morrowind.
  • Коды лакацыі:

Yakin
13
7

Апісанне Edit

Якін — гэта пячора, змесцаваная на ўзбярэжжа Грэйзлэнда, да паўночнаму захаду ад Тэль Аруна. Пячора з'яўляецца базай Шостай хаты, у ёй дзве зоны: «Якін» і «Якін, Свяцілішча». Уваход звернуты ў бок мора, побач растуць кусты хакльлёў. Герой можа адправіцца адшукваць гэту пячору, уступіўшы ў Гільдыю Чараўнікоў па просьбе Сцынка-ў-Цені-Дрэвы.

Хоць на плане здаецца, што з першай часткі пячоры можна трапіць у другую праз кожную з трох дзвярэй, гэта не так. Адзін з паходаў завалены абвалам, а другі знаходзіцца ў тунэлі, не злучаным з першымі. У першай частцы мноства ворагаў, але з некаторымі з іх пратаганіст стукнецца, толькі пройдучы праз другую зону пячоры. Усе скарбы схаваны ў свяцілішча, каля алтара. Усярэдзіне аднаго з каменных карыт складзена шмат каштоўнага: шкляны клінок выслізгвання, тры зеллі, а пад просты кашуляй схаваны куфэрак, замкнёны на 25 адз. Каля званоў стаіць молаты звон шостай хаты. У калонах, што стаяць каля алтара, можна знайсці 12 попелавых статуй, усё гэта ахоўвае Дагот Велас у кампаніі спячых.

Прадметы Edit

  • Шкляны клінок выслізгвання, молаты звон шостай хаты;
  • Молат каваля-найміта;
  • 12 попелавых статуй;
  • 21 кавалак карпруснага мяса;
  • Простая кашуля, простыя чаравікі;
  • Эксклюзіўнае зелле начнога бачання, стандартнае зелле святла, стандартнае зелле паляпшэння стомленасці;
  • узроўневая сума золата з куфэрка;
  • кудмень Шостай хаты (з цела Дагота Веласа).

Квэсты Edit

  • «Душа попелавага ўпіра» — захапіць душу попелавага ўпіра для даследаванняў, што праводзяцца Сцынкам-у-Цені-Дрэвы.

Легенда Edit

— супернік
— трафеі

Галерэя Edit

  • Узбярэжжа
  • Пакуль ён адвярнуўся, можна міма прабегчы
  • Раб попелу
  • Я сачу!
  • Алтар хаты Дагот
  • Скарбы ў карыце