FANDOM

The Elder Scrolls VI
The Elder Scrolls VI E3 2018 Тизер
Выданне
Распрацоўнік(і) Bethesda Game Studios
Выдавец Bethesda Softworks
Жанр Ролевая гульня (RPG)
Платформа PC
Рэжымы Адзінкавая гульня

The Elder Scrolls VI (Старажытныя скруткі 6) — адзінкавая ролевая кампутарная гульня, распрацоўваная кампаніяй Bethesda Game Studios, якая будзе выпушчана Bethesda Softworks. Шостая частка ў серыі The Elder Scrolls.

Распрацоўка Edit

У гутарцы з амерыканскім журналістам Джэфам Кэйлі крэатыўны дырэктар Bethesda Game Studios Тод Говард пацвердзіў распрацоўку The Elder Scrolls 6

На E3 2016 Тод Говард заявіў у гутарцы з амерыканскім журналістам Джэфам Кэйлі, што гульня знаходзіцца ў стадыі распрацоўкі, але выйдзе яна няхутка — праект гэтак амбіцыйны, што калі пачаць расказваць пра яго проста зараз, то гульцы скажуць, што задуманае проста немагчыма рэалізаваць. Таксама, на Ё3 2016 і E3 2017 Тод Говард і Піт Хайнс заяўлялі, што TES VI выйдзе не раней двух буйных праектаў студыі, адным з якіх з'яўляецца Starfield.

10 чэрвеня 2018 на выставе E3 The Elder Scrolls VI была афіцыйна анансавана, аднак быў паказаны толькі лога і тызер-трэйлер. У 14 чэрвеня ў інтэрв'ю для Rooster Teeth Піт Хайнс, віцэ-прэзідэнт Bethesda па маркетынгу, пацвердзіў, што дзеянне The Elder Scrolls VI будзе адбывацца ў Тамрыэле. Апроч таго, з-за промаху на кароткі час пасля анонса на сайце Bethesda.net была напісана не сапраўдная назва гульні, а кодавае — Guardian («вартавы»).

Таксама Джэрэмі Соўл, нязменны кампазітар усіх апошніх нумарных частак TES, у сваім твітары сказаў, што музыку да тызера пісаў не ён.

Відэа Edit

Галерэя Edit

Спасылкі Edit