Świątynia Mehrunesa Dagona – świątynia ku czci Daedrycznego księcia zniszczenia, zmiany, rewolucji i ambicji, Mehrunesa Dagona. Wrota do świątyni są zamknięte i nie ma tu żadnych wiernych, aż do czasu wykonania zadań dla Silusa Vesuiusa. Aby wejść do środka, trzeba ukończyć zadanie Fragmenty przeszłości. Niezależnie od tego, czy Ostatnie Smocze Dziecię zabije Silusa, Mehrunes Dagon wezwie Dremory, by zaatakowały Smocze Dziecię. Po zabiciu ich należy wziąć z ciała jednej z nich klucz do świątyni.

Świątynia jest w połowie drogi między Kamieniem Lorda a Niebiańskim Ołtarzem. Prowadzi do niej ścieżka, która stromo wiedzie ku górze aż do schodów do wejścia do świątyni. Istnieje też inna droga, dokładnie na południe od Fortu Dunstad. Prowadzi mniej więcej na zachód i także ku górom.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Przedmioty[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W wewnętrznym sanktuarium wiszą stare gobeliny Mitycznego Brzasku, co może oznaczać, że było to sanktuarium lub schronienie tej organizacji podczas Kryzysu Otchłani.
  • Dremory odnawiają się po tygodniu (czasu gry), więc można ich użyć jako źródło serc Daedr.
  • Przedmioty w świątyni także się odnawiają. Dzięki temu można zebrać dużo sztabek złota i ebonu.
  • Bandyci przy Kamieniu Lorda odnawiają się w takim samym czasie, jak Dremory i przedmioty, więc można ich używać jako wskaźnika czy Dremory i rzeczy już się odnowiły.
  • Wszystko, co upuściło się w świątyni, tam pozostanie.
... więcej o „Świątynia Mehrunesa Dagona
Świątynia Mehrunesa Dagona +