FANDOM

Twórz eliksiry i skuteczniej wykorzystuj składniki alchemiczne.

―Opis z gry

Alchemia (Oblivion)
Alchemia - umiejętność występująca w grze The Elder Scrolls IV: Oblivion, której główny współczynnik to Inteligencja należąca do specjalizacji magii.

Rangi Edytuj

Informacje dotyczące otrzymywanych bonusów przy podnoszeniu poziomu umiejętności na kolejne rangi:

Ranga Komunikat
Uczeń Poplamione chemicznymi odczynnikami palce pokazują, że wiele uwagi poświęcasz tajemnym eliksirom. Osiągasz stopień ucznia w alchemii. Każdy składnik eliksiru ma cztery potencjalne efekty: teraz automatycznie jesteś w stanie zidentyfikować dwa z nich.
Czeladnik Poplamione chemicznymi odczynnikami palce pokazują, że wiele uwagi poświęcasz tajemnym eliksirom. Osiągasz stopień czeladnika w alchemii. Każdy składnik eliksiru ma cztery potencjalne efekty: teraz automatycznie jesteś w stanie zidentyfikować trzy z nich.
Ekspert Poplamione chemicznymi odczynnikami palce pokazują, że wiele uwagi poświęcasz tajemnym eliksirom. Osiągasz stopień eksperta w alchemii. Każdy składnik eliksiru ma cztery potencjalne efekty: teraz automatycznie jesteś w stanie zidentyfikować je wszystkie.
Mistrz Poplamione chemicznymi odczynnikami palce pokazują, że wiele uwagi poświęcasz tajemnym eliksirom. Osiągasz stopień mistrza w alchemii. Zwykle do stworzenia eliksiru potrzeba co najmniej dwóch składników, ty jednak potrafisz tworzyć mikstury nawet z jednego składnika.

Awansowanie Edytuj

Poziom umiejętności zwiększa się o 5 punktów doświadczenia zależnie od ilości utworzenia mikstur magicznych. Ponadto zwiększa się również o 0,5 punktu zależnie od ilości zjedzonych składników.

Tworzenie postaci Edytuj

Następujące rasy posiadają bonus do tej umiejętności

Następujące klasy mają tę umiejętność jako umiejętność główną: