FANDOM

Anbi – postać występująca w The Elder Scrolls Online. Khajiitka, pracująca jako paser w Thieves Den w Abah's Landing.

Wygląd Edytuj

Anbi jest średniego wzrostu. Ma brązowe futro w czarne cętki i niebieskawe oczy, a także włosy w kolorze futra, które ma spięte w okazały koński ogon z tyłu głowy. Nosi na sobie prostą, lekko poplamioną żółtą bluzkę, czarne spodnie, czarną kamizelkę i czarne, długie rękawice, a także dwa paski: jeden, czarny owinięty wokół pasa i drugi: brązowy z licznymi sakiewkami przełożony przez ramię. Do pierwszego paska ma przymocowany sztylet. Na głowie nosi małą, złotą ozdobę z różowym kamieniem.

Osobowość Edytuj

Anbi jest małomówna i skupiona na interesach. Nie wdaje się w dłuższe rozmowy czy dyskusje z klientami.

Historia Edytuj

Anbi pracuje jako paser w Gildii Złodzieji w Abah's Landing. Jako jedna z nielicznych nie opuściła Gildii Złodziei w czasie kryzysu.

Vestige może u niej sprzedawać skradzione przedmioty lub "oczyścić je". Może też u niej zapłacić za zdjęcie kary z niego.

Ekwipunek Edytuj

Anbi nie może zostać okradziona, czy zabita, więc nie ma okazji zajrzeć do jej ekwipunku.

Cytaty Edytuj

  • Someone's treasury is this one's trade
  • No questions, only gold and wares
  • One cannot step light with such burdens. Let them take their leave
  • Grr, this one does not like the cold and damp

Ciekawostki Edytuj

  • Nie opuszcza swojego stanowiska w Thieves Den.
  • Nie lubi chłodu i wilgoci.

Galeria Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Przypisy Edytuj

Nawigacja Edytuj

Postacie
 • Anbi •