The Elder Scrolls Wiki
Advertisement

Arena Chaosu – jeden z trybów rozgrywki w The Elder Scrolls: Legends. Ma formę comiesięcznego wydarzenia, w którym jest dodatkowym rodzajem rozgrywki.

Obrazek przedstawiający i promujący Arenę Chaosu

Motywem przewodnim Areny Chaosu jest Sheogorath i jego szaleństwo. Ma ona szatę graficzną przedstawiającą rysunki Sheogoratha na obrazkach przedstawiających klasy do wyboru i na szeregach. Za zalogowanie się do gry w trakcie wydarzenia gracz otrzymuje za darmo jedną paczkę kart.

Rozgrywka[]

Aby zagrać na jakiejkolwiek arenie, trzeba mieć bilet. Można go kupić za 150 sztuk złota w sklepiku gry.

Rozgrywka zaczyna się od wyboru klasy. Od tego zależy, jakie karty gracz będzie miał do wyboru; podczas danej gry na arenie tworzy się od zera osobną talię. Ukazują się trzy losowe karty z odpowiednimi, pasującymi do klasy atrybutami, należy wybrać jedną z nich, i tak dalej aż gracz nie uzbiera 30 kart. Nie zachowuje ich dla siebie na zawsze. Oprócz kart z atrybutami klasowymi, mogą pojawić się też karty neutralne.[1]

Gracz zmierza się z dziewięcioma przeciwnikami (prawdziwymi graczami) po kolei. Przy każdej rozgrywce losowany jest scenariusz oraz rodzaj szeregów specjalnych[2]. Nie można ponieść więcej niż trzy porażki, inaczej kończy się rozgrywkę w trybie Areny.[1]

Gracz zaczynający jako drugi ma pierścień magii. Każdy z graczy ma 30 pkt zdrowia na początku gry. Aby zwyciężyć, poziom zdrowia przeciwnika musi spaść do zera. Każdy gracz ma 5 run, a za każdym razem gdy postać gracza traci 5 punktów zdrowia, przy jego awatarze na planszy pęka runa i dobrana zostaje karta z talii. Wtedy dobrane karty ze słowem kluczowym Proroctwo mogą być zagrane od razu, podczas tury przeciwnika.[3]

Wraz z każdą wygraną z którymś z przeciwników gracz może dobrać kolejną z trzech przypadkowych kart do talii.[1]

Nagroda za branie udział w walce na arenie jest uzależniona od liczby zwycięstw. W jej skład może wchodzić złoto, nowe karty, ich bardziej rozwinięte wersje i dodatkowe zadania dnia.[1]

Nowe elementy gry[]

Szeregi specjalne[]

Wraz z Areną Chaosu w grze pojawiły się nowe rodzaje szeregów specjalnych[2]:

Szereg Efekt
Zoo Gdy przywołasz do tego szeregu stworzenie, zostanie ono zamienione w losowe zwierzę
Szereg skrzydłowy Gdy do tego szeregu zostanie przywołane stworzenie, daje sojuszniczym stworzeniom w innym szeregu +1/+0

Scenariusze[]

Wraz z Areną Chaosu w grze pojawiły się nowe rodzaje scenariuszy[2]:

Scenariusz Efekt
Zew bohatera Przed rozpoczęciem gry do talii każdego z graczy wtasowywane są trzy unikatowe stworzenia
Twój najgorszy wróg Na początku meczu gracze zamieniają się taliami
Gra Sheogoratha Obaj gracze zaczynają mecz z Łabadżakiem
Na fali Gracze rozpoczynają mecz z Drożdżówkami w każdym szeregu
Uwolniona moc Gracze rozpoczynają mecz z trzema dodatkowymi punktami magii
Na śmierć i życie Pierwszy gracz rozpoczyna starcie z areną gladiatorów obecną na placu boju
Sadzawka odrodzenia Obaj gracze rozpoczynają mecz z Zębaczami w różnych szeregach

Tytuły[]

Wraz z Areną Chaosu w grze pojawił się nowy tytuł.[4]

Tytuł Opis Typ
Szambelan Sheogoratha Ukończ 1 wydarzenie na arenie chaosu. Zwykły

Nowe karty[]

Obłędna Kolekcja[]

We wszystkich trybach gry będących arenami pojawia się dziesięć nowych kart, dostępnych także do kupienia (za złoto lub prawdziwe pieniądze) w sklepiku gry podczas wydarzenia jako jeden zestaw o nazwie Obłędna Kolekcja. Zawiera on też jeden bilet na arenę.

Pakiet Szalonego Księcia[]

Pakiet Szalonego Księcia to zestaw pięciu pakietów kart oraz kart Obrońca roju, Strzelczyni wyborowa i Miażdżący cios z promocyjnymi grafikami do kupienia za prawdziwe pieniądze w sklepiku gry podczas wydarzenia.

Ciekawostki[]

  • Pierwsza Arena Chaosu miała miejsce od 14 do 19 grudnia 2016 roku. Było to pojedyncze wydarzenie, ale okazało się tak popularne, że zrobiono z niego comiesięczne wydarzenie.[5]

Przypisy[]

Advertisement