Arnbjorn – postać występująca w The Elder Scrolls V: Skyrim. Jest członkiem Mrocznego Bractwa oraz wilkołakiem. Mąż przywódczyni Mrocznego Bractwa Astrid.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Arnbjorn jest byłym członkiem Towarzyszy. Wstąpił do Kręgu i został wilkołakiem. Pytany, dlaczego odszedł odpowiadał, że inni członkowie nie akceptowali jego metod.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Początkowo jest nieufny wobec Ostatniego Dovahkiina, ale po kilku udanych zamachach zaczyna szanować, a nawet zazdrościć bohaterowi. Jeśli bohater jest wilkołakiem, od razu będzie bardziej przyjaźnie nastawiony. Niezależnie od tego czy jesteśmy wilkołakiem czy nie, Arnbjorn będzie nadawał Dovahkiinowi różne pseudonimy np. przekąska.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Nosi nietypową odmianę Mrocznej Zbroi z krótkim rękawem. Jeśli gracz ukradnie jego zbroję i ubierze będzie mieć standardową zbroję w długim rękawie.
  • Nigdy nie nosi butów, najprawdopodobniej ze względu na to że jest wilkołakiem.
  • Jest jedynym członkiem Mrocznego Bractwa, który nie daje żadnych użytecznych porad podczas wykonywania misji (poza Cyceronem, który nie ma takiej opcji dialogowej).

Galeria[edytuj | edytuj kod]

... więcej o „Arnbjorn
Arnbjorn +