FANDOM

Balimund – kowal mieszkający w Pękninie. Pracuje w Spalonym Młocie położonym niedaleko targowiska.

Balimund otwiera swój sklep o godzinie 7:30, w momencie gdy klęka obok stojaka do garbowania. Istnieje stos sztabek żelaza i sztabek stali, odnawiający się raz na miesiąc w jego domu w piwnicy.

Interakcje Edytuj

Oliwa do ognia Edytuj

Balimund skarży się, że ogień płonący w jego kuźni może wkrótce zgasnąć. Zleca więc Dovahkiinowi przyniesienie 10 soli ognia.

Małżeństwo Edytuj

Po wykonaniu zadania oliwa do ognia lub w przypadku zainwestowania w sklep Balimunda, Dovahkiin otrzyma możliwość poślubienia Balimunda. Żeby opcja dialogowa pojawiła się, gracz musi nosić na sobie amulet Mary.

Zemsta Asbjorna Edytuj

Jeżeli Dovahkiin zabije Balimunda, Asbjorn, jego adoptowany syn, wyśle na bohatera najętych zbirów i będzie kontynuował wysyłanie nań zbiór, gdy ten będzie przebywał w lub obok Pękniny. Asbjorn będzie prowadził Spalony Młot, lecz nie będzie nauczał kowalstwa.

Usługi Edytuj

Jest możliwe, aby kupić lub sprzedać broń, odzież i różne rzeczy od lub dla niego. Jest także ekspertem (naucza do poziomu 75) kowalstwa.

Ciekawostki Edytuj

  • Po wykonaniu zadania z przyniesieniem soli ognia, Dovahkiin w przypadku śmierci Balimunda otrzyma spadek o wysokości 100 septimów (minus podatek jarla).
  • W przypadku poślubienia Balimunda, Asbjorn zostanie pasierbem Dovahkiina.