FANDOM

Bravil – miasto położone nad Zatoką Niben na południe od Cesarskiego Miasta, rzeka Larsius przechodzi przez miasto.

PołożenieEdytuj

Bravil położone jest w południowej części Cyrodiil, na brzegach rzeki Niben i Larsius.

Klimat Edytuj

Bravil ma dość wilgotny, morski, ciepły klimat.

KomunikacjaEdytuj

Wokół miasta przechodzi Zielona Droga, łącząca Cesarskie Miasto i Leyawiin.

WładzeEdytuj

Miastem rządzi hrabia Regulus Terentius, znany z zamiłowania do skoomy. Jego syn Gellius nie cieszy się dobrą opinią – według Alessji Ottus – „straż miejska żyje w kieszeni królów skoomy”.

Historia Edytuj

Bravil opisywane jest jako jedno z najbiedniejszych miast Cyrodiil, a domy są to budowane jak „szałasy”. Rzeka Larsius służy jako kanał odpływowy. Ze względu na położenie miasta na brzegach rzeki, znaleźć możemy tu bagna. Pomnik „Szczęśliwa Stara Pani” stał kiedyś na wschodnim placu, w Wielkiej Kaplicy Bravil, jest najstarszą rzeczą zbudowaną w tym mieście. Szacuje się, że wybudowany został jeszcze w pierwszej erze. Niestety pomnik zostaje zniszczony przez „chuliganów”, którzy kręcili się w 4E 188 po Bravil.

Osada ta istnieje przynajmniej od 1E 1152, Ayleidzi mieszkali już tam przed ludźmi, zanim Bravil zostało rozbudowane. Miasto te zbuntowało się przeciwko Cesarstwu po Kryzysie Otchłani w 3E 433 i na krótko stała się niezależnym państwem-miastem. Bravil toczyło boje także z innym miastem – Leyawiin, która również uzyskała niepodległość, lecz ich zapędy ostudził Cesarz Titus Mede I.

Zadania Edytuj

Zadania poboczne Edytuj

Mroczne Bractwo Edytuj

Gildia Magów Edytuj

Ciekawostki Edytuj