FANDOM

Brelyna Maryon – postać występująca w The Elder Scrolls V: Skyrim. Jest ona Dunmerką oraz uczniem w Akademii Magów w Zimowej Twierdzy.

Jej umiejętności podstawowe to Skradanie, Przemiana, Iluzja i Przywołanie.

Wygląd Edytuj

Brelyna jest Dunmerką o jasno-szarej skórze, czerwonych oczach i drobnej, powłóczystej twarzy.

Osobowość Edytuj

Jak sama twierdzi, nie obchodzą ją spory i ambicje, chce jedynie uczyć się tajemnic mistyki w Akademii. Jak pokazuje zadanie Praktyka Brelyny jest ona nieco nadgorliwa i szybko rzuca się na głęboką wodę, nie mając jeszcze odpowiedniego doświadczenia.

Historia Edytuj

Pochodzi ona z Rodu Telvanni. Przybyła ona do Akademii w celu nauki Przemiany, jednej ze szkół magii.[1].

Ekwipunek Edytuj

Brelyna ubrana jest tak jak inni studenci Akademii, jednak zamiast szat nowicjusza nosi szatę ucznia.

Relacje Edytuj

  • Małżeństwo - Brelynę można poślubić po wykonaniu dla niej zadania Praktyka Brelyny.
  • Ostrza - Brelyna może stać się członkiem Ostrzy. Jeżeli przedstawimy ją Delphine to ta przyjmnie ją do Ostrzy.
  • Zarządca - Brelyna może stać się zarządcą jednego z trzech naszych domów w dodatku The Elder Scrolls V: Hearthfire.

Cytaty Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest ona jedyną dunmerską kobietą w Akademii Magów w Zimowej Twierdzy.

Zobacz też Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Przypisy Edytuj

  1. Dialog z Brelyną

Nawigacja Edytuj

Postacie
Bezduszna grabarz • Bezgłowy jeździec • Bezrobotny robotnik • Biedna handlarka rybami • Birna • Bjartur • Bjorlam • Bjornolfr • Blada Dama • Bluźnierczy kapłan • Brelyna Maryon •