FANDOM

Camilla Valerius – młoda dziewczyna mieszkająca razem z bratem Lucanem w Rzecznej Puszczy.

Historia Edytuj

Camila razem z bratem uruchomiła sklep, Kupiec Rzecznej Puszczy. Po tym jak odzyska się szpon dla jej brata, można się z nią ożenić. Po jego śmierci przejmuje wspólny interes. O względy Camilii zabiega dwóch mężczyzn z Rzecznej Puszczy, Faendal oraz Sven. Wydaje się, że jest jej bliżej do elfa. Po tym jak wyjdzie za Dovahkiina, obaj nadal są nią zainteresowani.

Ekwipunek Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Relacje Edytuj

Złoty szpon Edytuj

Podczas pierwszych odwiedzin sklepu "Handlarz Rzecznej Puszczy", Smocze Dziecię dowiaduje się o tym, że ze sklepu jej i brata zniknął cenny Złoty Szpon.

Jeżeli bohater zdecyduje się pomóc rodzeństwu, Camilla odprowadzi go do mostu na skraju miasta i pokaże dalszą drogę, a następnie wraca do siebie. Po jego odzyskaniu wyraża wdzięczność za pomoc.

Małżeństwo Edytuj

Po wykonaniu odpowiednich czynności, min. wykonaniu odpowiedniego zadania oraz założeniu amuletu Mary, Camilla zwróci na niego uwagę. Gracz może spytać ją, czy wyraża zainteresowanie nim - odpowiada, że tak. Wkrótce można powrócić do Pękniny i zająć się organizacją ceremonii.

Cytaty Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Nawigacja Edytuj

Postacie
Bezduszna grabarz • Bezgłowy jeździec • Bezrobotny robotnik • Biedna handlarka rybami • Birna • Bjartur • Bjorlam • Bjornolfr • Blada Dama • Bluźnierczy kapłan • Camilla Valerius • Endon • Paser (Skyrim)