Camilla Valerius – młoda dziewczyna mieszkająca razem z bratem Lucanem w Rzecznej Puszczy.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Camila razem z bratem uruchomiła sklep, Kupiec Rzecznej Puszczy. Po tym jak odzyska się szpon dla jej brata, można się z nią ożenić. Po jego śmierci przejmuje wspólny interes. O względy Camilii zabiega dwóch mężczyzn z Rzecznej Puszczy, Faendal oraz Sven. Wydaje się, że jest jej bliżej do elfa. Po tym jak wyjdzie za Dovahkiina, obaj nadal są nią zainteresowani.

Ekwipunek[edytuj | edytuj kod]

Rozbuduj sekcje.svg
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Złoty szpon[edytuj | edytuj kod]

Podczas pierwszych odwiedzin sklepu "Handlarz Rzecznej Puszczy", Smocze Dziecię dowiaduje się o tym, że ze sklepu jej i brata zniknął cenny Złoty Szpon.

Jeżeli bohater zdecyduje się pomóc rodzeństwu, Camilla odprowadzi go do mostu na skraju miasta i pokaże dalszą drogę, a następnie wraca do siebie. Po jego odzyskaniu wyraża wdzięczność za pomoc.

Małżeństwo[edytuj | edytuj kod]

Po wykonaniu odpowiednich czynności, min. wykonaniu odpowiedniego zadania oraz założeniu amuletu Mary, Camilla zwróci na niego uwagę. Gracz może spytać ją, czy wyraża zainteresowanie nim - odpowiada, że tak. Wkrótce można powrócić do Pękniny i zająć się organizacją ceremonii.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

Rozbuduj sekcje.svg
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Nawigacja[edytuj | edytuj kod]

Postacie
 • Camilla Valerius •
... więcej o „Camilla Valerius
Camilla Valerius +