FANDOM

Fort Helgen – więzienie i koszary Legionu Cesarskiego w Helgen. To tutaj Ostatnie Smocze Dziecię spotyka Alduina po raz pierwszy. Najpierw służy on Smoczemu Dziecięciu za schronienie, po czym musi stąd uciekać, podczas gdy Alduin niszczy miasteczko i morduje mieszkańców. Pod fortem Helgen znajduje się kompleks jaskiń.

Jeżeli Smocze Dziecię wróci później do Helgen po zniszczeniu miasteczka, napotka mnóstwo spalonych budynków i bałagan. Kilka ciał leży na ziemi; z każdego z nich można zdobyć parę septimów (mniej niż 4) lub mączkę kostną. Wewnątrz fortu Dovahkiin znajdzie przedmioty, których nie zabrał podczas pierwszej wizyty. Zależnie od tego, ile czasu minęło od początku gry The Elder Scrolls V: Skyrim, Helgen będzie albo opuszczone, albo zamieszkane przez bandytów. W tunelach przebytych po zejściu do jaskiń w trakcie ucieczki przejście może być zablokowane kamieniami lub oczyszczone, a nawet powstanie tam drewniany most. To też zapewne zależy od upływu czasu. W pomieszczeniu, gdzie spotyka się łuczników podczas zadania Zerwane kajdany, będzie skrzynia z losowymi przedmiotami.

Zadania Edytuj

Przedmioty Edytuj

Ciekawostki Edytuj