FANDOM

Pożywiam się, gdy jestem głodna, śpię, gdy jestem zmęczona, i zabijam, gdy mam na to ochotę. To ważne dla mnie rzeczy.

―Fura Bloodmouth

Fura Bloodmouthnordka, wampirzyca, żyjąca w Zamku Volkihar. Jest trenerem umiejętności broń dwuręczna na poziomie mistrz. Można ją znaleźć trenującą na kukłach w zamku, lub śpiącą w swojej trumnie.

Osobowość Edytuj

Jest lojalnym sługą Harkona i wypełnia wszystkie jego rozkazy. Polityka prowadzona w zamku nuży ją. Fura nie widzi sensu w politycznych zagrywkach Vingalma i Orthjolfa i życzy sobie, by wreszcie się pozabijali.

Interakcje Edytuj

Fura nakazuje Smoczemu Dziecięciu udać się do losowego miasta i po cichu zabić członka Obrońców Świtu podszywającego się pod podróżującego barda, pielgrzyma, lub kupca.

Dovahkiin jest proszony przez Furę o zabicie wampirzego władcy.

Fura zleca Dovahkiinowi zabić wampirzego władcę oraz jego przyjaciół, których wampir ma zamiar przemienić.

Należy zniszczyć Obrońcy Świtu.

Cytaty Edytuj

  • Czemu martwi cię, kto posiada większe krzesło przy stole, kiedy wystarczy ich dla wszystkich?
  • Nie rozmawiam ze swoimi posiłkami.
  • Niech Skyrim krwawi.
  • Szwendanie się tu jest niegrzeczne i niebezpieczne, gdy jest się śmiertelnikiem. Co ty sobie wyobrażasz? Lepiej błagaj lorda Harkona, żeby cię przemienił. Chociaż pachniesz smakowicie...
  • Nie należysz do nas, jesteś zwykłą kupą mięcha. Porozmawiaj z Seraną i zdecyduj, czym chcesz być.
  • Nie masz szans z prawdziwą wampirzycą!
  • Najlepiej byłoby, gdyby Orthjolf i Vingalmo skończyli z tym i pozabijali się nawzajem. Nie mogę już ich słuchać.

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do większości postaci, jej przydomek nie został spolszczony.
  • W polskiej wersji językowej ma taki sam głos jak Rainbow Dash z serialu My Little Pony: Przyjaźń to magia.