FANDOM

Gildia Wojowników – znajduje się w całym Tamriel, zapewnia szkolenia dla wszystkich tych, którzy chcą zostać wojownikami. Gildia jest profesjonalną szkołą założoną przez Cesarza do szkoleń nowych najemników i redukcji zatrudnienia. Gildia zyskała większe znaczenie na początku Trzeciej Ery za panowania Uriela I.

Historia Edytuj

Gildia Wojowników powstała w 2E 320 podczas panowania Versidue-Shaie na prośbę Dinierasa Ves w celu zapewnienia porządku publicznego bez armii. Początkowo nazywano ich "Syffim" (w języku Tsaesci), na początku chciał, aby w Syffim byli sami Akavirczycy lecz później zdecydował, że mogą do niej uczęszczać także inne rasy.

Znane jest nam to, że na wyższych szczeblach władzy Gildia Wojowników cierpi na korupcję, najgorzej jest w Morrowind, jednak pod koniec Trzeciej Ery, gildii tej udało się zająć Gildię Złodziei mającą swoją siedzibę w Morrowind.

Cyrodiil Edytuj

W The Elder Scrolls IV: Oblivion by dołączyć do Gildii Wojowników w Cyrodiil należy porozmawiać z Azzanem w Anvil, Burz gro-Khashem w Cheydinhal lub Vileną Donton w Chorrol.  Po dołączeniu do niej od Azzana i Burz Gro-Khasha będziemy mogli otrzymywać tzw. kontrakty, a za nie wynagrodzenia. W czasie służby dla gildii od czasu do czasu będziemy musieli udać się do jej siedziby w Chorrol gdzie Modryn Oreyn będzie nam wydawał tzw. obowiązki. Zarówno poprzez wykonywanie kontraktów jak i obowiązków będziemy mogli awansować w rangach gildii. W Cyrodiil od lat organizacja jest rządzona przez rodzinę Dontonów, a obecną jej głową jest Vilena Donton.

Filie Gildii Wojowników w Cyrodiil Edytuj