FANDOM

Klasy – jeden z elementów rozgrywki w grze The Elder Scrolls: Legends. Klasa to cecha talii, która warunkuje jakie karty mogą znaleźć się w niej.

Klasę tworzy się poprzez dobranie maksymalnie trzech atrybutów, ale można również utworzyć talię z jednym atrybutem lub bez atrybutów (wtedy nie ma klasy). W talii mogą znaleźć się jakiekolwiek karty z atrybutami składającymi się na jej klasę - także te wieloatrybutowe mające odpowiednie atrybuty - albo neutralne. Na przykład klasa Łucznik może mieć karty o atrybutach zwinność i siła oraz karty neutralne, a nie może mieć kart z atrybutem inteligencja.

Talia o trzech atrybutach musi mieć minimum 75 kart. Talia o dwóch atrybutach może mieć minimum 50 kart. Maksimum to 100 kart.

Klasy mogą być tworzone na rozmaite sposoby, z różnymi rodzajami kart z danych atrybutów, więc dwie różne talie o tej samej klasie mogą służyć różnym strategiom w grze.

Klasy Edytuj

Dwuatrybutowe Edytuj

Łucznik Edytuj

Strzałę łucznika prowadzą jego sprytna zwinność i swobodna siła.

Zabójca Edytuj

Nic nie jest bezpieczne przed zabójcą. Jego inteligencja i zwinność sprawiają, że żaden cel nie pozostanie żywy, a żaden zamek zamknięty.

Mag bitewny Edytuj

Mag bitewny idealnie równoważy inteligencję i siłę.

Krzyżowiec Edytuj

Niczym nieskrępowany krzyżowiec może posługiwać się dowolną bronią oraz swoją siłą i siłą woli, żeby dzięki magii i fizyczności zatryumfować nad wrogiem.

Mag Edytuj

Magowie korzystają z inteligencji i siły woli, żeby uwalniać potęgę furii Magnusa.

Mnich Edytuj

Szybki i rezolutny mnich korzysta z siły woli oraz zwinności, żeby szybko atakować wrogów.

Zwiadowca Edytuj

Zwinnie przemieszczający się zwiadowcy to klasa działająca szybko i skrycie. Dzięki swojej niezwykłej zwinności i wytrzymałości z łatwością oszukują swoich wrogów.

Czarnoksiężnik Edytuj

Czarnoksiężnik nie brzydzi się kosturem ani buławą, a jego inteligencja i wytrzymałość czynią z niego straszliwego przeciwnika.

Mag zbrojny Edytuj

Magowie zbrojni to atletyczni wojownicy, którzy atakują przeciwników z wykorzystaniem siły woli, wytrzymałości i sztuk tajemnych.

Wojownik Edytuj

Zaprawieni w bojach wojownicy pokonują przeciwników dzięki swojej brutalnej sile i niewyczerpanej wytrzymałości.

TrzyatrybutoweEdytuj

Ród Redoran Edytuj

Ród Redoran szczyci się swą biegłością w walce. Jego wojownicy są zdyscyplinowani, honorowi, a na polu bitwy budzą postrach.

Ród Telvanni Edytuj

Ród Telvanni skupia w swoich szeregach najpotężniejszych magów Tamriel. Ale, jak być może ci wiadomo, ich ambicja nie zna żadnych granic. Mag rodu Telvanni bez wahania wbije nóż w każde plecy, byle tylko zapewnić sobie władzę, której tak pożąda.

Ród Hlaalu Edytuj

Ród Hlaalu zawsze coś knuje. Jego członkowie prowadzą różne przedsięwzięcia w całym Morrowind, a jeśli trzeba się przy tym uciec do drobnej kradzieży lub przekupstwa, albo zaświecić komuś żelazem w oczy – cóż, tak to już jest w interesach.

Świątynia Trójcy Edytuj

Świątynia Trójcy ucieleśnia wolę żywych bóstw Morrowind. Frakcja ta oddaje cześć inteligencji Sotha Sila, sile woli Viveka oraz wytrzymałości Almalexii. W zamian bogowie obdarowują wielką mocą tych wyznawców, których uznają za godnych.

Ród Dagoth Edytuj

Trójca już przed wiekami próbowała zniszczyć tę organizację, ale zdołała tylko sprawić, że popadła ona w całkowite zapomnienie. Ale głęboko w trzewiach Czerwonej Góry Dagoth Ur knuł zemstę i odbudowywał swój ród w postaci przerażających stworów znanych jako popielne istoty.