FANDOM

Kodlak Białowłosyherold Towarzyszy i członek grupy zwanej Kręgiem.

Historia Edytuj

Najczęściej można spotkać go na końcu korytarza kwater mieszkalnych Jorrvaskr. Chociaż Kodlak jest członkiem Kręgu, chce pozbyć się swojej likantropii, ponieważ po śmierci dusza wilkołaka idzie do Daedrycznego księcia Hircyna. Kodlak natomiast chce, aby jego dusza udała się do Sovngardu.

Pod koniec zostaje zabity przez członków Srebrnej Ręki, a w ostatniej misji dla Kręgu Ostatnie Smocze Dziecię wraz z kilkoma Towarzyszami udaje się do starożytnych ruin, aby uwolnić duszę Kodlaka z wilczej krwi, by mógł udać się ​do Sovngardu na wieczny spoczynek.

EkwipunekEdytuj

Póki żyje, Kodlak nosi na sobie Wilczą Zbroję. Niestety, w momencie śmierci w Jorrvaskr, jest on całkowicie nagi (nie licząc przepaski biodrowej) i nie można z jego ciała pozyskać żadnych przedmiotów. Nosi na sobie Wilczą Zbroję.

Powiązane zadaniaEdytuj

CytatyEdytuj

  • Czasami w nocy, śnię o Sovngardzie we mgle.
  • Jak ci idzie polowanie, bracie?
  • Za Ysgramora!

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli wykona się wątek Towarzyszy przed pójściem do Sovngardu, to będzie można tam spotkać właśnie Kodlaka.
  • W jego pokoju można znaleźć Serce Daedry.
  • Z jego dziennika wynika, że niejednokrotnie śnił o Smoczym Dziecięciu jeszcze przed spotkaniem z nim.
  • Z tego samego dziennika możemy poznać jego stosunek do poszczególnych członków Kręgu.

Galeria Edytuj

NawigacjaEdytuj

Postacie
Bezduszna grabarz • Bezgłowy jeździec • Bezrobotny robotnik • Biedna handlarka rybami • Birna • Bjartur • Bjorlam • Bjornolfr • Blada Dama • Bluźnierczy kapłan • Kodlak Białowłosy •