FANDOM

Kvatch – było drugim co do wielkości miastem Cyrodiil, zbudowanym na szczycie wysokiego wzgórza położonego pomiędzy miastami Anvil i Skingrad.

Historia Edytuj

Kvatch (herb)

Herb miasta

W czasach Pierwszej Ery, Kvatch rywalizowało z położonym niedaleko miastem Skingrad. Ich rywalizacja zakończyła się, gdy Kvatch było pod rządami króla Justiniusa, którego córka Belene poślubiła księcia Rysława ze Skingradu w celu zawarcia pokoju. Później oba sojusznicze miasta wspólnie działały przeciwko Alessiańskiej armii.

W 249 roku Trzeciej Ery miasto splądrował Camoran Uzurpator. W obronie Kvatch stanął Antus Pinder, i chociaż poniósł on klęskę, to na jego cześć postawiono pomnik w centralnej części miasta.

Kvatch (Conceptart) by fgesn

Kvatch przed atakiem Daedr

W czasach Kryzysu Otchłani miasto było zarządzane przez hrabiego Ormelliusa Goldwine'a. Niedługo po zabójstwie Cesarza Uriela Septima VII przed miejską bramą pojawiły się wrota do Otchłani. Miasto zostało zaatakowane przez hordę daedr i niemal całkowicie zniszczone, a Goldwine został zabity przez jednego z młokosów.

Na początku Czwartej Ery, Kvatch przez długi czas było opuszczonymi ruinami, aż do czasu gdy zostało odbudowane. Ostatecznie, koniec miasta nastąpił w czasach Wielkiej Wojny, kiedy zostało doszczętnie zniszczone.

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj