FANDOM

List od Wiedźmy z Glenmoril

Treść Edytuj

Drogie Siostry,

Nigdy nie zapomnimy waszego oddania naszej sprawie. Wiemy oczywiście, jak dalece niegościnnym miejscem jest Solstheim, ale musimy działać wszędzie tam, gdzie jesteśmy potrzebne. Poszukujący lekarstwa muszą naturalnie poddać się Rytuałowi Wilczego Daru. Wiem, że wielokrotne przeprowadzenie ceremonii może się okazać trudne lub nawet niemożliwe, gdy Lord Hircyn zawładnie kilkoma duszami.

Dlatego przygotowałam dla was ten Zwój Przepędzenia Wilka. Daedryczna inskrypcja zawiera w sobie całą potęgę rytuału. Przygotowanie tego pergaminu kosztowało mnie niemało zachodu, lecz jest on równie skuteczny jak Rytuał Wilczego Daru. Strzeżcie się jednak! Zwoju używać można wyłącznie w ostateczności! Niełatwo było go stworzyć i naszym życzeniem jest, by zachowano go na przyszłość, jeśli to tylko możliwe.
Zwój został już ukryty w mrocznej jaskini, która posłuży wam za kryjówkę podczas pobytu na Solstheim. Znajdziecie go w wydrążonym soplu lodu, który zwisa z sufitu jaskini. By go dosięgnąć przyjdzie wam zapewne uciec się do postaci kruka lub mikstury lewitacji.

Agnes