Lwica Mjoll (ang. Mjoll the Lioness) – wojowniczka mieszkająca w Pękninie wraz z Aerinem, który ocalił jej życie. 

Historia Edytuj

Z jej opowieści wynika, że przez długi czas podróżowała po całym Tamriel. Ledwo uniknęła śmierci w dwemerskich podziemiach, gdzie zgubiła swój oręż. Uratował ją Aerin, z którym przyjaźni się i mieszka w Pękninie.

Ekwipunek Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Cytaty Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię powinno się wymawiać "ME - YOL" (potrzebne potwierdzenie; jeśli imię jest skandynawskie, to w większości języków skandynawskich jedyną różnicą od polskiego w tej wymowie byłoby czytanie podwójnego "ll" jako "tl" czyli tu jako "Mjotl", możliwa kalka z wiki angielskiej, jako że "j" wymawia się w angielskim jako "dż", zamiast jak w języku polskim i skandynawskich, w których brzmi tak samo).
  • Po odnalezieniu jej broni można ją wynająć, aby była towarzyszką podróży, lecz odejdzie, gdy będzie wyznaczona nagroda za głowę postaci w Rift.
  • Interesuje ją architektura dwemerska.
  • Gdy zostanie towarzyszem postaci, jest nieśmiertelna (nie mogą ją zabić ani wrogowie, ani postać gracza).

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj

Postacie
Bezduszna grabarz • Bezgłowy jeździec • Bezrobotny robotnik • Biedna handlarka rybami • Birna • Bjartur • Bjorlam • Bjornolfr • Blada Dama • Bluźnierczy kapłan • Lwica Mjoll •