FANDOM

Lyris TitanbornNordka występująca w The Elder Scrolls Online. W pewnym momencie rozgrywki odgrywa ważną rolę w głównej linii fabularnej.

Wygląd Edytuj

Wygląda jak Nordka, jest jednak znacznie wyższa od przeciętnej kobiety. Ma włosy koloru blond.

Osobowość Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Historia Edytuj

Lyris to córka Gjaldera, Norda będącego potomkiem Gigantów. Z powodu krwi przodków płynącej w żyłach Lyris, była ona znacznie większym niemowlakiem, co doprowadziło do śmierci matki w czasie porodu. Dziewczyna była wychowywana w Skyrim przez ojca, który był przekonany, że jest winien śmierci swej żony, ale kochał swoją córkę całym sercem. Kiedy dorosła wyruszyła do Cyrodill i zaciągnęła się do Legionu Cesarskiego, w którym to musiała znosić nękania i drwiny ze strony żołnierzy powodowane jej wzrostem. Kobieta była zdolna i pięła się w rangach oficerskich by w końcu zostać jedną z najbardziej zaufanych doradczyń Cesarza Varena Aquilariosa, wraz z nim formując grupę Pięciu Kompanów. Do nich dołączył radca Abnur Tharn, lider formacji Dragonguard Sai Sahan oraz mag bitewny Mannimarco. Kompania ruszyła w poszukiwaniu Amuletu Królów pomiędzy 2E 580 a 582, gdyż Varen sądził, iż jest on kluczem do uznania jego władzy w charakterze Cesarza. Kiedy grupie udało się zlokalizować Amulet, zainicjowali oni rytuał Smoczych Ogni w celu uczynienia z Varena Smoczego Dziecięcia. Jednak Mannimarco oszukał towarzyszy podczas rytuału. Użył Amuletu do ugaszenia Smoczych Płomieni, co wywołało rozdarcie pomiędzy Mundusem, a Oblivionem. To wydarzenie znane jest pod nazwą Soulburst, a jego skutkiem było umożliwienie Molag Balowi, mistrzowi Mannimarco, przejście do Tamriel i rozpoczęcie inwazji pod nazwą Planemeld. Daedra pojmała Lyris i Sai Sahana, czyniąc z nich więźniów Mroźnej Przystani.

Ekwipunek Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Powiązane zadania Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Cytaty Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Ciekawostki Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Galeria Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Przypisy Edytuj

Nawigacja Edytuj

Postacie
 • Lyris Titanborn •