Malkoranbretoński mag, mający swą siedzibę na górze Kilkret. Ukradł on Daedrycznemu Księciu, Meridii, miecz o nazwie „Przedświt”, po czym użył go do utworzenia armii wypaczonych cieni.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

Malkoran jest przeciwnikiem Daedrycznego księcia Meridii, której ukradł miecz, by utworzyć własną armię. Jest on jednym z najpotężniejszych magów w Skyrim. Jego kombinacja zaklęć zniszczenia oraz przywracania i ofensywne zaklęcia lodowe tworzą z niego jednego z najgroźniejszych przeciwników, z którymi będzie musiał się zmierzyć Dovahkiin.

Po jego śmierci, z jego ciała wydostanie się jego cień, który zacznie atakować Dovahkiina magicznymi atakami.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

W pewnym momencie swojego życia, bretoński mag, Malkoran, skradł Meridii potężny miecz, by stworzyć własną armię. Ten sam daedryczny książę skontaktował się z Dovahkiinem poprzez swoją latarnię, po czym wysłał go do swojej świątyni, by ten oczyścił ją ze zła, czyli wcześniej wspomnianej armii. Po przejściu do komnaty, w której znajdował się mag, doszło do walki, w wyniku której Breton zginął, a miecz trafił w posiadanie Smoczego Dziecięcia.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Malkoraan może zostać użyty jako nieskończone źródło złota. Łup, który pozostawia po swojej śmierci to zawsze jedna mączka kostna i 250 septimów. Można więc go wskrzesić za pomocą zaklęcia i ponownie pokonać, zbierając potem łup.
    • Po zakończeniu zadania „Przedświt” i opuszczeniu komnaty Malkorana, drzwi do niej zostaną na zawsze zamknięte, przez co jego ciało pozostanie niedostępne. Jeżeli gracz chce stworzyć z niego nieskończone źródło złota, musi zmusić go do przejścia przez wspomniane wcześniej drzwi.
  • Mag może pojawić się w zadaniu z lub bez kaptura.
... więcej o „Malkoran
Malkoran +