FANDOM

Mokradłowiec (ang. Marshmerrow) – długa łodyga z wyrastającymi na niej w pewnych odstępach liśćmi. Jest wysoko ceniona przez swoje właściwości lecznicze. Roślina ta porasta głównie Pastwiska, Wybrzeże Azury, oraz Wyspy Askadyjskie, gdzie jest hodowana na miejscowych plantacjach.

Jeden z najczęściej spotykanych składników na Vvardenfell, używany zarówno do jedzenia, jak i w alchemii. Zawsze można go znaleźć wśród produktów znajdujących się w pudełkach i workach w domach mieszkalnych. Oprócz dzikiego występowania roślinę tę uprawia się na niektórych plantacjach. Z każdej rośliny można zebrać jedną porcję składnika z prawdopodobieństwem 90%.

The Elder Scrolls III: Morrowind Edytuj

Słodki miąższ mokradłowca to doskonały materiał na posiłek - czy to na surowo, czy też po przegotowaniu. W obu przypadkach pokarm ten przejawia pewne właściwości lecznicze. Mokradłowiec stanowi ważną część komercyjnych upraw na plantacjach, których miejscem założenia są Wyspy Askadyjskie; dzika odmiana tej rośliny porasta też Pastwiska i Wybrzeże Azury.[1]

Wysoka łodyga z wyrastającymi z niej w pewnych odstępach liśćmi. Mokradłowiec przydaje się, gdy trzeba zrobić mikstury przywrócenia zdrowia. Przydaje się też korkowiec. Jeszcze coś - mało kto to wie, ale spaczona tkanka również ma właściwości lecznicze.[2]

Przypisy Edytuj

  1. Tendris Vedran i Anarenen w The Elder Scrolls III: Morrowind.
  2. Synnolian Tunifus w The Elder Scrolls III: Morrowind.