FANDOM

Zadawaj skuteczniejsze cięcia i pchnięcia sztyletami i mieczami.

―Opis z gry

Ostrza (Oblivion)
Ostrza - umiejętność występująca w grze The Elder Scrolls IV: Oblivion, której główny współczynnik to Siła należąca do specjalizacji walki. Zarządza ona walką mieczami i sztyletami.

Rangi Edytuj

Informacje dotyczące otrzymywanych bonusów przy podnoszeniu poziomu umiejętności na kolejne rangi:

Ranga Komunikat
Uczeń Długie godziny ćwiczeń z wszelkiego rodzaju bronią sieczną odniosły skutek. Osiągasz stopień ucznia w walce ostrzami. Zyskujesz specjalny ataku na stojąco, który zadaje wrogom dodatkowe obrażenia. Aby go wyprowadzić, przytrzymaj przycisk ataku.
Czeladnik Długie godziny ćwiczeń z wszelkiego rodzaju bronią sieczną odniosły skutek. Osiągasz stopień czeladnika w walce ostrzami. Możesz teraz rozbroić przeciwnika swoim atakiem z unikiem. Aby go wyprowadzić, przytrzymaj przycisk ataku podczas ruchu w lewo lub prawo.
Ekspert Długie godziny ćwiczeń z wszelkiego rodzaju bronią sieczną odniosły skutek. Osiągasz stopień eksperta w walce ostrzami. Możesz teraz obalić przeciwnika swoim zamaszystym atakiem. Aby to zrobić, przytrzymaj przycisk ataku podczas ruchu do tyłu.
Mistrz Długie godziny ćwiczeń z wszelkiego rodzaju bronią sieczną odniosły skutek. Osiągasz stopień mistrza w walce ostrzami. Możesz teraz sparaliżować przeciwnika swoim agresywnym atakiem. Aby to zrobić, przytrzymaj przycisk ataku podczas tuchu do przodu.

Awansowanie Edytuj

Poziom umiejętności zwiększa się zależnie od zadanych bronią obrażeń o 0,5 punktu doświadczenia za każdym razem gdy uderzy się bronią w przeciwnika.

Wpływ na rozgrywkę Edytuj

Poniższy wzór ilustruje ilość obrażeń zadanych zależnie od poziomu umiejętności:

Obrażenia = [Podstawowe obrażenia zadawane przez broń] * 0.5 * ( 0.75 + [Siła] * 0.005 ) * ( 0.2 + [poziom umiejętnośći] * 0.015 )

Tworzenie postaci Edytuj

Następujące rasy posiadają bonus do tej umiejętności

Następujące klasy mają tę umiejętność jako umiejętność główną: