Utrzymuj broń i pancerz w jak najlepszym stanie. Zniszczony ekwipunek jest znacznie mniej przydatny.

―Opis z gry

Płatnerz (Oblivion)
Płatnerz - umiejętność występująca w grze The Elder Scrolls IV: Oblivion, której główny współczynnik to Wytrzymałość należąca do specjalizacji walki.

Rangi Edytuj

Informacje dotyczące otrzymywanych bonusów przy podnoszeniu poziomu umiejętności na kolejne rangi:

Ranga Komunikat
Uczeń Dzięki całym dniom spędzonym w kuźni nabierasz siły i wytrzymałości. Osiągasz stopień ucznia w płatnerstwie: twoje młoty naprawcze są dwukrotnie bardziej wytrzymałe, wciąż jednak nie możesz naprawiać przedmiotów magicznych.
Czeladnik Dzięki całym dniom spędzonym w kuźni nabierasz siły i wytrzymałości. Osiągasz stopień czeladnika w płatnerstwie: dzięki twym młotom naprawczym możesz teraz całkowicie odnowić magiczną broń i elementy pancerza.
Ekspert Dzięki całym dniom spędzonym w kuźni nabierasz siły i wytrzymałości. Osiągasz stopień eksperta w płatnerstwie: dzięki młotom naprawczym możesz przywrócić przedmiotom 125% ich zwykłej wytrzymałości. Broń o wytrzymałości ponad 100% zadaje więcej obrażeń, a pancerz zapewnia lepszą ochronę.
Mistrz Dzięki całym dniom spędzonym w kuźni nabierasz siły i wytrzymałości. Osiągasz stopień mistrza w płatnerstwie: twoje młoty naprawcze nie podlegają zużyciu podczas pracy nad bronią i pancerzami. Jeden młot wystarczy ci teraz na całe życie.

Awansowanie Edytuj

Poziom umiejętności zwiększa się gdy używasz młota by naprawić wyposażenie o 1,5 punktu doświadczenia za uderzenie.

Wpyw na rozgrywkę Edytuj

Wpływ na rozgrywkę ilustruje wzór:

[Naprawione punkty wytrzymałości ekwipunku] = [Poziom umiejętności] + 3

Nie jest to procentowa wartość stanu uzbrojenia, tylko ilość punktów który w każdym przypadku zależnie od typu i materiału ekwipunku jest inny.

Tworzenie postaci Edytuj

Następujące rasy posiadają bonus do tej umiejętności

Następujące klasy mają tę umiejętność jako umiejętność główną