Posiadłość Pękwald – duża posiadłość w Pękninie należąca do Mercera Frey. Nie można do niej wejść przed rozpoczęciem zadania "Pościg".

Wnętrze domu to zwykłe mieszkanie z sypialnią i innymi pomieszczeniami. Są tu jednak sekretne drzwi do piwnicy; znajdziemy je w szafie, która jest w malutkim pokoiku. Drzwi prowadzą do korytarzy pełnych pułapek. Trzeba je przejść, by dotrzeć do kryjówki Mercera. Po drodze będzie między innymi pułapka z płytami w podłodze. Aby nie spłonąć, należy albo przebiec jak najszybciej po płytach, albo patrzeć uważnie na płyty -te aktywujące pułapkę mają znak "X", a te bezpieczne nie mają żadnego znaku.

Zadania Edytuj

Przedmioty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli wskoczy się na dach świątyni Mary i z niego na dach posiadłości Pękwald, to da się wejść do posiadłości bez zaczynania zadania "Pościg". Trzeba tylko otworzyć drzwi z zamkiem o poziomie "Ekspert".
  • Innym sposobem na dotarcie do posiadłości przed rozpoczęciem zadania "Pościg" jest użycie Smoczego Krzyku "Trąba Powietrzna" w celu dostania się na balkon posiadłości Pękwald z domu obok.
  • Jeżeli weszło się do domu przed zadaniem "Pościg", nie można oddać zabranych planów Mercera Brynjolfowi.
  • Przedmioty w posiadłości Pękwald odnawiają się dosyć szybko po zabraniu i nieskończenie wiele razy, więc mogą być dobrym źródłem pieniędzy.