Poznaje-Wiele-Moczarów – pracownik statków przeładowywujący statki w Wichrowym Tronie. Potencjalny małżonek Dovahkiina.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

Poznaje-Wiele-Moczarów pracuje w dokach Wichrowego Tronu, razem z innym argonianami: Neetrenazem, Stoi-Na-Mieliźnie i Shahvee. Nie lubi swojej pracy, jednak nordowie nie lubią wyładowywać swoich statków, a argonianie są zmuszeni brać wszystkie dostępne prace. Poznaje-Wiele-Moczarów przyznaje się, że czasami zdarza mu się ukraść ładunek. Jest szefem argonian pracujących w dokach i to on odpowiada za ich wypłatę.

Usługi[edytuj | edytuj kod]

Poznaje-Wiele-Moczarów trenuje w lekkim pancerzu do poziomu 50.

Powiązane zadania[edytuj | edytuj kod]

Słówko na osobności[edytuj | edytuj kod]

Poznaje-Wiele-Moczarów wysyła Ostatniego Dovahkiina do Tornbjorna Łamacza-Tarcz by przekonać go, aby więcej płacił jego ludziom. Smocze Dziecię ma do wyboru przekonać norda, co będzie wymagało umiejętności retoryki, zastraszyć go, co również wymaga wystarczająco wysokich umiejętności i poziomu, jeśli Dovahkiin tego nie ma może pokonać go w bójce, trzecia opcja to przekupstwo co kosztuje. Po powrocie do Poznaje-Wiele-Moczarów, Smocze Dziecię dostanie trzy losowe mikstury. Wtedy udostępni się opcja małżeństwa.

Małżeństwo[edytuj | edytuj kod]

Po zakończeniu drobnego zadania "Słówko na osobności", rozmowie z Maramalem o możliwości ślubu i założeniu Amuletu Mary u Poznaje-Wiele-Moczarów pojawia się nowa opcja dialogowa o małżeństwie. Po ślubie Dovahkiin będzie mógł wybrać, czy chce zamieszkać w Argoniańskim skupisku, czy w którymś z kupionych domów Smoczego Dzieciątka. Poznaje-Wiele-Moczarów otworzy nowy sklep, dziennie będzie dawał Dovahkiinowi 100 septimów, raz na dzień będzie mógł też ugotować obiad dla Dovahkiina.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Poznaje-Wiele-Moczarów jest jednym z dwóch, mężczyzn argonian, którzy mogą zostać poślubieni. Drugą opcją jest Derkeethus.
  • Z jego imienia można wywnioskować, że urodził się na Czarnych Mokradłach, gdzie był poszukiwaczem przygód, zwiadowcą, czy po prostu podróżnikiem.

Błędy[edytuj | edytuj kod]

  • Możliwe, że Poznaje-Wiele-Moczarów i Stoi-Na-Mieliźnie nie wyjdą ze swojego domu dopóki Smocze Dziecię nie włamie się do nich.