FANDOM

Rozgrywka PvP – jeden z trybów rozgrywki w grze The Elder Scrolls: Legends. Gracz zmierza się z innymi graczami.

Rozgrywka Edytuj

Gra dobiera graczowi losowego przeciwnika, ale jest on dopasowany jego rangą do rangi gracza. W przypadku braku dostępnych w kolejce przeciwników o tej samej randze, gra dobiera przeciwnika o randze jak najbardziej zbliżonej do rangi gracza.

Gracz zaczynający jako drugi ma pierścień magii.

Każdy z graczy ma 30 pkt zdrowia na początku gry z innym graczem. Aby zwyciężyć, poziom zdrowia przeciwnika musi spaść do zera. Każdy gracz ma 5 run, a za każdym razem gdy postać gracza traci 5 punktów zdrowia, przy jego awatarze na planszy pęka runa i dobrana zostaje karta z talii. Wtedy dobrane karty ze słowem kluczowym Proroctwo mogą być zagrane od razu, podczas tury przeciwnika.[1]

W tym trybie występuje szereg frontowy po lewej stronie i szereg taktyczny po prawej.

Za 3 wygrane w rozgrywce PvP (niekoniecznie pod rząd) otrzymuje się 15-35 złota oraz kartę o przypadkowej rzadkości. Najwyższe prawdopodobieństwo ma nagroda 15 złota + karta o zwykłej rzadkości.

W grze istnieje też system wyzywania znajomych na pojedynki, ale nie dostaje się za to nagród ani postępu w rangach.

Przypisy Edytuj

  1. A Prophecy Unfolds