FANDOM

Słowiki – tajna organizacja, mająca na celu ochronę Gildii Złodziei oraz Świątyni Nocnicy. Młodzi włamywacze, świeżo przyjęci do gildii złodziei są straszeni słowikami przez innych, starszych kieszonkowców. Słowiki są najlepszymi złodziejami z Gildii.

Wygląd Edytuj

Godło Edytuj

Godło Słowików to biały ptak z rozpostartymi skrzydłami, który znajduje się w kole.

Zbroja Edytuj

Każdy nowo przyjęty Słowik dostaje własną zbroje. Jest ona koloru czarno-granatowego z godłem słowików na piersi zawiera ona pelerynę oraz kaptur.

Elementy zbroi Edytuj

Historia Edytuj

Przed akcją The Elder Scrolls V: Skyrim do Słowików należeli: Gallus Desidenius, Mercer Frey oraz Karliah którzy przysięgli wierność Nocnicy oraz ochronę jej Świątyni. Jednak w 4 erze 176 roku Mercer wykradł Kościany Klucz - artefakt Nocnicy oraz zorganizował spotkanie na którym zabił Gallusa. Gdy wrócił do Gildii oskarżył o morderstwo Karliah.

W 4 erze 201 roku Karliah ratuje Smoczę Dziecię, które później wraz z Brynjolfem staje się Słowikiem. Na nowo odrodzone Słowiki zabijają Mercera który przez lata okradał Gildię oraz zwracają Kościany Klucz do Grobowca Zmierzchu.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj