FANDOM

Sinding – nerwowy Nord i przeklęty, przez Hircyna, wilkołak. Zamknięty w więzieniu w Falkret za pożarcie małej dziewczynki podczas jednej ze swych niekontrolowanych przemian.

Historia Edytuj

Księżycowa Choroba Edytuj

Od mieszkańców Falkret postać gracza może dowiedzieć się o zamkniętym w areszcie złoczyńcy. W areszcie Sindung opowiada mu swoją historię.

Sinding przemieniony w wilkołaka, nie potrafił zapanować nad przemianami. Ciągłe, niekontrolowane przemiany w bestię powodowały to, iż musiał unikać ludzi, i przez to strasznie cierpiał psychicznie. Usłyszawszy o mocy Pierścieniu Hircyna, która zapewniała noszącemu wilkołakowi kontrolę nad przemianami, odnalazł sanktuarium Hircyna i ukradł ów przedmiot, z nadzieją, iż przemiany ustaną i będzie mógł prowadzić normalne życie. Sinding osiedlił się w Falkret i podjął prace w lokalnym tartaku. Hircyn wściekły z kradzieży pierścień, przeklina go, by teraz zamiast blokować przemiany zwiększał ich częstotliwość i pozbawiał nosiciela jakiejkolwiek kontroli nad swoimi zachowaniami. Nieświadomy tego Sinding, nadal wiódł spokojny żywot w Falkret, gdy pewnego dnia, wskutek niekontrolowanej przemiany, ma środku miasta rozszarpał córkę lokalnych rolników, po czym został wzięty do aresztu. Próbuje pozbyć się pierścienia, ale klątwa nie pozwala mu na to. Może to zrobić, tylko i wyłącznie wtedy, gdy ktoś w pełni świadomie weźmie od niego przedmiot.

Chwile po rozmowie i oddaniu pierścienia, Sinding przemienia się w wilkołaka i ucieka z więzienia. Udaje się do Groty Pasibrzucha, a Hircyn organizuje na niego łowy dla swoich wyznawców, łącznie z postacią gracza, od której decyzji zależy jego los.

Postać staje po stronie myśliwych Edytuj

Wilkołak, uciekając, powoli morduje myśliwych, aż w końcu mierzy się z postacią gracza. Po zwycięstwie nad wilkołakiem obdziera Sindinga ze skóry. Hircyn błogosławi trofeum i przemienia je w Skórę Zbawcy.

Smocze Dziecię staje po stronie wilkołaka Edytuj

Postać z Sindingiem w postaci wilkołaka walczy z myśliwymi. Po czym Sinding dziękuje postaci za pomoc. Hircyn, usatysfakcjonowany przebiegiem łowów, wybacza Sindingowi, oraz usuwa klątwę z pierścienia.

Cytaty Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Sinding przeżył, to istnieje szansa na spotkanie go nocą na jednym z traktów lub w którejś z kryjówek bandytów. Okazuje się, iż opuścił jaskinię aby zapolować. Postać gracza może wówczas zabić go.
  • Istnieje bug, umożliwiający, mimo obrony Sindinga w czasie zadania, zabicie go po jego zakończeniu, dzięki czemu i tak można otrzymać od Hircyna Skórę Zbawcy.
  • Po jego ucieczce z więzienia w Falkret, w jego celi będzie uwięziony inny wilkołak.
  • Jego model wilkołaka jest większy od przeciętnego modelu.