Smagający Wicher – broń jednoręczna. Choć wygląda jak zwykły bułat, zaklęcie nałożone na ową broń sprawia, iż Smagający Wicher jest jedną z najlepszych broni w grze.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Smagający Wicher nie wyróżnia się swym wyglądem. Przypomina zwykły bułat - zakrzywione ostrze, krótka rękojeść, oraz okrągły jelec z falistymi wykończeniami.

Lokalizacja[edytuj | edytuj kod]

Miejscem, gdzie można ów miecz spotkać, jest statek Katariah. Na ten statek można dostać się podczas i po wykonaniu zadania "Chwała Sithisowi!", nie przed.

Smagający Wicher wbity jest w przedni maszt statku.

Zaklęcie[edytuj | edytuj kod]

Zaklęcie nałożone na Smagający Wicher jest unikalne. Miecza nie da się zniszczyć i nie da się także zdobyć owego zaklęcia. Zaklęcia posiada następujące efekty:

  • Ataki z bloku (mieczem, nie tarczą) mają 39% szans na sparaliżowanie przeciwnika;
  • Ponadto, każdy cios sprawia, że przeciwnik się chwieje, cofając się o parę kroków do tyłu.

Drugi efekt pozwala na wygranie prawie każdej walki, albowiem, bez przerwy wyprowadzając ciosy, przeciwnik gracza nie może uwolnić się spod ciągle nakładanego na niego efektu, sprawiając, że postać nie może w jakikolwiek sposób kontratakować.

Kowalstwo[edytuj | edytuj kod]

Smagający Wicher można ulepszyć za pomocą sztabki stali. Proces można przyspieszyć perkiem Stalowe kowalstwo.

... więcej o „Smagający Wicher
Smagający Wicher +