FANDOM

Sybilla Stentor – trener zniszczenia dający możliwość szkolenia się w tej dziedzinie do poziomu eksperckiego.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Sybilla jest nadwornym czarodziejem w Samotni od dwudziestu lat. Na początku służyła ojcu Torygga, Istlodowi i nadal usługuje jego rodzinie. Miała swój udział w wychowywaniu Toryga, gdy był bardzo młody.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli zostanie zabita, jej miejsce dworskiego maga zajmie Melaran, który w rozmowie przyzna, że zabicie Sybilli musiało być ciężkim zadaniem, bowiem utrzymywała się na dworze już od dłuższego czasu.
  • Mimo że sama jest wampirem, zaatakuje Dovahkiina na czwartym etapie wampiryzmu.
  • Co dziwne, nie rozpoznaje wampiryzmu w bohaterze, nie ma również żadnych unikalnych opcji dialogowych dotyczących tego konkretnego tematu.
  • Ukończenie zadania Zbudzona Wilcza Królowa spowoduje odejście jej z Sali Tronowej do pobliskiego pokoju. Będzie spać tam i nie ruszać się z wyjątkiem krótkiej sekwencji, kiedy Viarmo będzie recytował Króla Olafa.
  • Gdy bohater zainicjuje rozmowę, może wspomnieć o wampirach jakoby bohater nigdy nie dorównałby im jeśli chodzi o szybkość - jest to oczywiście nawiązanie do jej wampiryzmu.

Nawigacja Edytuj

Postacie
Bezduszna grabarz • Bezgłowy jeździec • Bezrobotny robotnik • Biedna handlarka rybami • Birna • Bjartur • Bjorlam • Bjornolfr • Blada Dama • Bluźnierczy kapłan • Sybilla Stentor •