FANDOM

Jeśli zmierzasz do Błękitnego Pałacu, to lepiej zastanów się na innym ubiorem.

―Taarie

TaarieAltmerka prowadząca sklep odzieżowy, Lśniące Szaty, w Samotni razem ze swoją siostrą Endarie.

Osobowość Edytuj

Przy pierwszym spotkaniu Smoczego Dziecięcia z Taarie może się ona wydawać oschła i arogancka, często znieważająca innych. Jednakże Taarie jest szczera i bezpośrednia, zaś swoich rozmówców obraża nieumyślnie. Po wykonaniu zadania zleconego od niej, Taarie zaczyna zwracać się z lekką sympatią do Dovahkiina.

Interakcje Edytuj

Szata zdobi człowieka Edytuj

Podczas pierwszej rozmowy z Taarie, kobieta skrytykuje ubiór Dovahkiina twierdząc, że nie jest to odpowiedni strój do odwiedzin Błękitnego Pałacu. Po zapytaniu się o odpowiedni strój, Taarie zaproponuje pójście do pałacu w stroju ze Lśniących Szat, by zareklamować się u Jarl Elisif. Nagrodą za wykonane zadanie jest złoto i możliwość zatrzymania ubioru.

Małżeństwo Edytuj

Po wykonaniu zadania od niej, oraz zainwestowania u Taarie w sklep Lśniące Szaty, Smocze Dziecię otrzymuje możliwość poślubienia jej. Aby to zrobić należy wcześniej porozmawiać z Maramalem o małżeństwach w Skyrim i założyć Amulet Mary.

Taarie po ślubie założy nowy sklep, z którego częścią zysków będzie mogła się podzielić. Ilość danych pieniędzy nie będzie mniejsza niż sto, lecz może się zwiększać o kolejne sto septimów w zależności od dni minionych od ostatniej wypłaty.

Taarie w Lśniących Szatach śpi ze swoją siostrą, Endarie. By otrzymać Komfort Kochanka należy obudzić Endarie i zasnąć na jej miejscu, zanim Endarie znowu się położy.

Cytaty Edytuj

  • "Jeśli zechcesz kiedyś wymienić te łachy, zajdź do Lśniących Szat."
  • "Czołem! Przychodzisz na zakupy? Jeśli musisz pytać o cenę, to chyba jesteś w złym sklepie."
  • "Zapewniamy odzież wszystkim najbardziej... wpływowym mieszkańcom Samotni. Dla ciebie jednak zrobię wyjątek."

Ciekawostki Edytuj

  • Po poślubieniu jej zakłada ona nowy sklep, pomimo tego, że już jeden posiada.
  • Jest jedynym Altmerem, którego można poślubić bez użycia konsoli.
  • W przypadku zainwestowania w sklep u Endarie zamiast u Taarie możliwość poślubienia Taarie przepada.
  • Taarie skrytykuje strój Dovahkiina nawet jeśli jest taki sam jak jej.
  • W The Elder Scrolls V: Hearthfire, Posiadłość Dumna Wieżyca to jedyny dom, który odpowiada Taarie do wychowania dziecka.