Jeśli zmierzasz do Błękitnego Pałacu, to lepiej zastanów się na innym ubiorem.

―Taarie

Taarie – współwłaścicielka sklepu Lśniące Szaty w Samotni.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

Rodzina i relacje[edytuj | edytuj kod]

Prowadzi sklep Lśniące Szaty wspólnie z siostrą - Endarie. Nie ma zahamowań przed otwartą krytyką ubioru innych ludzi. Podobnie, jak większość Altmerów jest wyniosła i traktuje członków innych ras ze sporym dystansem. Nie wynika to ze złośliwości, a raczej z braku subtelności i zbytniej bezpośredniości, którą jak sama skonfrontowana twierdzi. Możliwe jest niekiedy usłyszenie kłótni pomiędzy nią a siostrą, w której krytykuje ją za niestaranność i pokazuje, że zależy jej na klientach.

Interakcje[edytuj | edytuj kod]

Szata zdobi człowieka[edytuj | edytuj kod]

Przy pierwszym spotkaniu Smocze Dziecię zostanie przez nią skrytykowane za ubiór i poleci mu kupić coś w z jej sklepu. Gdy bohater stwierdzi, że udaje się do jarla ta zaoferuje mu "odpowiedni" strój w zamian za pochwalenie jej sklepu przed Elisif. Jeśli bohater to zrobi i wróci do niej, zgodnie z umową zachowa strój i otrzyma dodatkowo zależną od poziomu ilość złota.

Handel[edytuj | edytuj kod]

Możliwe jest zainwestowanie w jej sklep - u niej lub u jej siostry.

Małżeństwo[edytuj | edytuj kod]

Jeśli bohater zainwestuje w jej sklep i wykona jej zadanie, pojawi się możliwość jej poślubienia.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • "Jeśli zechcesz kiedyś wymienić te łachy, zajdź do Lśniących Szat."
  • "Czołem! Przychodzisz na zakupy? Jeśli musisz pytać o cenę, to chyba jesteś w złym sklepie."
  • "Zapewniamy odzież wszystkim najbardziej... wpływowym mieszkańcom Samotni. Dla ciebie jednak zrobię wyjątek."

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Po ślubie zakłada nowy sklep, pomimo tego, że już jeden posiada.
  • Najemczynią lokalu, w którym znajdują się Lśniące Szaty, jest Bryling.
  • Jest jedynym Altmerką, którą można poślubić.
  • W przypadku zainwestowania w sklep u Endarie zamiast u Taarie możliwość jej poślubienia przepada.
  • Taarie skrytykuje strój Dovahkiina nawet, jeśli jest taki sam jak jej.
  • W Hearthfire zapytana o dzieci, jedynym domem, który jej odpowiada jest Posiadłość Dumna Wieżyca w Samotni.
... więcej o „Taarie (Skyrim)
Taarie (Skyrim) +